Saturday 4 October 2014

Osturalli saak

Eile jõudsin esimest ja ilmselt ka viimast korda Kaubamaja Osturallile. Kui varem rääkisin, et tore on näha, kuidas Osturallile kõik kokku tulevad ja sagivad, siis seekord on see mulle nii vastumeelne. Ma ei suutnud eile kaua vastu pidada. Natukene kolasin ringi, kuid pigem oli asi nii, et haarasin korvi need tooted, mida teadsin tahtvat ja minek.
Kaasa tulid minuga ainult kaks imearmsat roosat toodet. Jah, mu soovide nimekiri oli suur ja uhke, kuid olen rahul sellega, mis tegelikult valituks said.
No tegelikult võib-olla oleksin isegi JOIK kehakreemi ostnud, aga sellel oli ainult tester alles jäänud. Possibility vaarika potsik on mõeldud tegelikult küünte- ja kätekreemiks, kuid miks mitte kasutada seda ka kehal. Testrit proovides ma lihtsalt armusin sellesse. See tegi käed nii siidiseks ning lõhn oli lihtsalt v-a-p-u-s-t-a-v! Lisaks oli see mitu korda suurem ja odavam.
Teine toode ehk Girlz Only kuivšampoon polnud küll Osturalliga kuidagi seotud, kuid vana hakkab juba otsi andma. See on lihtsalt parimparimparim!

Kas Teie olete seekord Osturallile jõudnud? Mida Teie kaasa haarasite?

No comments:

Post a Comment