Friday 29 May 2015

Lumene Skin Perfector Matt makeup

Võitsin selle jumestuskreemi ja puudri tegelikult juba üsna ammu, kuid kasutusel on need olnud vaid mõned kuud. Praegu on nendest just õige aeg anda ülevaade, sest arvamus on juba kujunenud.
Olen suhteliselt heleda nahaga ja nahk on sellise roosaka tooniga, kuid see jumestuskreem on minu jaoks veidi liiga kollane. Kui jumestuskreemi panna sõrmede abiga, on katvus ikka päris hea. Kui aga hakata pintsliga nägu võõpama, siis jääb tulemus veidi läbikumav. Tegu on matistava tootega, seega mõne aja näol seista lastes näeb hiljem, kuidas kreem on näol matistunud. See on minu jaoks väga oluline, sest mul on üsna läikiv nägu. Püsivus on tal väga hea, kuid siin on üks aga. Nimelt mõne tunni möödudes on nägu jälle läikiv! Ma ei tea, võib-olla ma saan selle kreemi mõttest valesti aru ja see ei peagi läikivust eemaldama, et see sobibki perfektse nahaga inimesele, kes tahab lihtsalt matti tulemust. Kui nägu jälle läigib otsas, siis tupsutan veidi neid kohti ja liigun edasi. Aga veidi tüütu on nii ja tekitab komplekse. Muidu täitsa hea teine.
Puudri toon sai mulle täpselt õige. Puuder on selline mõnus pehme ja jällegi - matistav. Seda sobib isegi näokreemile peale kanda, aga siis peab arvestama, et ta ei kata naha ebaühtlast tooni siiski täielikult ära. Jumestuskreemiga koos on see mõnikord täielik katastroof. Ma ei tea, kas asi on puudris või selles jumestuskreemis, aga vahel jääb nägu kas paksult krohvi täis või siis lööb naha ketendama. Kuid leidub ka perfektse nahaga päevi. Siiski meeldib mulle pigem see puuder ainult koos näokreemiga.

Kas olete neid tooteid katsetanud? Millised on teie muljed?

No comments:

Post a Comment