Wednesday 27 November 2019

Jõuluvana, kullapai! Kingi mulle suhkrusai...

Alles olid eelmise aasta jõulud ja juba vähem kui kuu aja pärast on taaskord uus uksele koputamas. Kuhu see aeg küll ometi kaob?!

Nagu kõik ilmselt juba teavad, siis reedel on must reede. Selles osalevad kõikvõimalikud kaubanduskeskused, poed, e-poed jnejne. Ilmselt tõmmatakse taaskord inimesi tillist, nagu juhtus paljuski e-esmaspäeval. Igatahes leppisime me Siimuga kokku, et hiljemalt neljapäeva ehk siis 27. novembri õhtuks on meil "Jõuluvanale" kiri olemas. Siis saame reedel hulluda ja veel muul ajal kuu aega, et kulud oleks hajutatud ja et rahakotil ikka kergem oleks. Kõik on läbimõeldud!

Nüüd ma siis istun tööl, kasutasin oma vaba aega targalt ja vorpisin KÄSITSI! soovide listi valmis. Oi, ma olen nii uhke selle üle. Jõuluvanal kah kohe hea meel, et nii ilus ja põhjalik asi valmis sai. Iseasi, kas ta nüüd naljatempe tegema ei hakka ja hoopistükis midagi oma peaga kokku ei keera 😁


Kui nüüd tegelikult aus olla, siis seda listi kokku panna oli sel aastal jubedalt keeruline! Ma olen selline, et kui kuskil midagi soodsamalt saab, siis ma üldjuhul varun asju ette. Lisaks on mind viimasel ajal õnnistatud mitmete Facebook loosimängude võitudega. Nii ma siis mitu päeva higistasin, et midagigi kirja saada. No ilmselgelt tegelikult oleks tahtmised suuremad, aga sellega kaasnevad ka natukene teised summad. Meie kokkulepe oli, et selle aasta kink jääb 50€ piiridesse.

1. Kikkerland ehtehoidja - 11,99€ (LINK)
Mul oli mõttes küll, et mul oleks vaja mingisugust ehete organiseerijat, kuid ma ei leidnud ühtegi meeldivat karpi. Juhuslikult, kui Kaubamaja uusi tooteid vaatasin, siis avastasin sellised erinevate kujudega ehetehoidjad. Kuna kassid on mul nüüd ka südames koha leidnud, siis üks selline kassidega kodudeko ja ehtehoidja on mulle väga meeltmööda.
2. KUMA liblikas - 21,95€ (LINK)
Üks armas sinine liblikas minu aksessuaaride kollektsioonis juba on. Võiks ju üks veel olla, heledamates toonides. Need on nii efektsed ja annavad palju outfitile juurde.
3. Ristsõnade raamat - 14,99€ (LINK)
Jep, ma nagu vanamutike, kes nädalavahetustel võtab tihtipeale ristsõnad ette. Minu arust see on hea mälutreening, arendav ja hariv!
4.1 Lumene matistav ja poore ahendav primer - 8,20€ (LINK)
Aeg oleks lõpuks oma vana Too Faced aluskreem minema visata. Aga enne ei saa, kui uus asemel. Seda Lumene primerit ma juba tean - sain kunagi omale sünnipäevaks selle, Kui juba varasemalt on olnud ja leiate selle uuesti mu soovide listist, siis järelikult võite juba aimata, et tegu on väga hea tootega!
4.2 Collistar matistav kreem - 14,36€ (LINK)
Ma eeldan, et leidsin selle toote kuskilt ajakirja vahelt, aga pole kindel. Igaljuhul on ta mulle veebilehtede lemmikute alla sattunud ning arvustused on sellel super head, siis väga sooviks ka ise toodet katsetada. Põhimõtteliselt see võiks olla meigialuskreemi eest.
5. Payot näopesugeel - 15,95€ (LINK)
Jällegi üks toode, mis on minu kasutuses juba varem olnud. Ostsin selle Kaubamaja osturallilt töötaja soovituse põhjal. Ja kui nüüd päris täpne olla, siis on see mul hetkel vannitoas, kuid on kohe-kohe lõppemas. Super toode ja tahaksin seda edasi kasutada!
6.1 Max Factor Masterpiece lauvärvipallett - 12,50€ (LINK)
6.2 Makeup Revolution Redemption lauvärvipallett - 6,95€ (LINK)
Mul ei ole just eriti palju lauvärve olnud. No enamus sellised laste omad.. 😆 Okei, okei. Aga tegelikult ka, ei ole mul olnud väga kokkupuuteid tuntumate firmadega. Seega, võite vabalt soovitada korraliku pigmendi, mittepudiseva ja kauapüsiva omadustega lauvärve.
7. Vita-Age Krinofort juustekasvu kiirendav ja väljalangemist vähendavad raviampullid - 18,83€ (LINK)
Kuna mul on olnud tervis natukene paigast ära, siis see on mõjutanud ka mu juuste seisukorda. Hetkel olen liikumas tervisega aga ülesmäge, mida tegelikult on näha juba juustest ka. Aga sellegipoolest sooviksin lisaabi kaunite ja tervete kiharate jaoks. Antud toode on saanud Anne&Stiili poolt aasta märgise ka - võiks ju suured panused panna!
8. Kindad
Olen pikkade küünte omanik, mistõttu kindaid kulub nagu sooje saiu. Andke ainult siia!
9.1 Collistar Shock ripsmetušš - 15,16€ (LINK)
Ma olen hästi aldis igasugustele uute toodete katsetustele. Panin Google otsingusse sobiva märksõna ning edasi viis see mind mingisuguse meikari top 10 soovituste juurde. Sealt ma antud ripsmeka leidsingi. E-poodides arvustused on seinast seina, seega oma silm on ikkagi kuningas!
9.2 Maybelline New York Lash Sensational ripsmetušš - 7,75€ (LINK
Kindel lemmik igal ajal!
10. Nomination Italy baaskäekett - 26€ (LINK)
Seda käeketti olen soovinud juba selle väljatulemise ajast! Soov jätkub. Roosa kuld on lempar olnud pikalt, sobiks hästi ka mu uue Guess käekellaga.
11. Calvin Klein t-särk - 59,90€ (LINK)
Särgid kuluvad alati marjaks ära!
12. Eesmärkmik - 17,99€ (LINK)
Olen selle aasta jooksul hästi palju mõelnud. Kohe väga-väga palju! Olen jõudnud erinevate arusaamade, elutõdede ja sihtide juurde. Igasugused abimehed, mis aitavad silma selge, pea püsti ja selja sirgu hoida, on minu kodus teretulnud!

Kui ennist mainisin, et Jõuluvana võib kinkidega tempe teha, siis tegelikult mul sellest kahju ei olegi! Ma olen oma kinkidega alati ülimalt rahul olnud. Ta on mees, kes oskab kuulata ja panna asju kõrva taha, mistõttu ebaõnnestumine pole meie kodus tihe külaline. 🎅

No comments:

Post a Comment