Tuesday 19 February 2013

Ripsmetušš

MAYBELLINE New York - The Rocket Volum' Express


Kuna mul vana ripsmetušš oli täiesti otsakorral ja sünnipäev oli kohe-kohe ukse ees, siis esitasin oma soovid sõbrannale. Ripsmetuši nime ma otseselt ei öelnud, aga ta ise pakkus välja just selle. Üldjuhul olen ma hoidnud suure kaarega eemale Maybelline-i tuššides, sest nad kuidagi pole äratanud minus häid emotsioone. Seetõttu olin selles pakkumises veidi kahtlev, kuigi olin lugenud väga häid kommentaare tuši kohta.
Laupäeva õhtul, kui pidasin oma sünnipäeva, leidsingi pakikesest selle ripsmetuši. Ega ma muidugi ei suutnud katsetamata jätta :D Jätsin isegi ripsmed värvimata, et saaksin kohe uue peale panna. Minu esimene reaktsioon pealekandmisel oli WOOOOWWW!!! Poleks uskunud, olin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii üllatunud! SUPER valik!!! :) 
Esiteks, meeldib mulle selle kummist hari, mis teeb pealekandmise väga mugavaks.
Teiseks, see teeb ripsmed ikka poole pikemaks - siinkohal ma tõesti ei liialda! Mu silmad näevad välja nagu nukul.
Kolmandaks, see ripsmetušš ei määri üldse ja püsib veatult peal terve päeva ja lausa öö ka veel. Kusjuures, seda pealt maha saada on isegi veidi raske :D

Kes on mõelnud selle ripsmetuši soetamise peale, kuid pole veel julgenud seda teha, siis kindlasti soovitan seada sammud ruttu poe poole! ;)

No comments:

Post a Comment