Wednesday 6 February 2013

Sõrmused

Minul on 4 sõrmust, mida ma jumaldan. Neist neljast kannan igapäevaselt kolme. :)

1. Selle sõrmuse kinkis kunagi mulle isa. Kinkimiseks polnud küll mingit põhjust, aga olen väga õnnelik selle üle.


2. Vasakpoolse sõrmuse ostsin alles hiljaaegu, kuna eelmisel sõrmusel kadusid kivid kõik ära ja üleüldse oli juba suhteliselt koledaks läinud. Ostetud sai see Otepää kaubamajast.
3. Parempoolne sõrmus sai soetatud kunagi ammu, kuna kaotasin kipsi tõttu ühe sõrmuse ära ja soovisin asendust. Ostetud Viljandi ehtepoest.

Vabandan kvaliteedi ja fookuse pärast!

4. Selle sõrmuse sain Kerdilt ja Kikult jõuludeks 2011. aastal. Väga cool sõrmus! :)

2 comments:

  1. Sul on ainult 4 sõrmust v? :D Mu arust oli rohkem?? Isegi mul on mingi üle 15ne. Nüüd ma tean mis sulle sünnaks kinkima pean :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on jah neid palju rohkem, kuid need on mu kõige lemmikumad! Ja ma ei taha rohkem sõrmuseid! :D Niiet, ära kingi!

      Delete