Friday 22 March 2013

Hea leid...

L'OREAL Paris ELVITAL Total Repair - repleneshing shampoo


Kirjeldus: šampoon kahjustatud, elujõu kaotanud juustele

Nagu paljud teavad, olen ma väga otsustusvõimetu. Võin tunde poes seista ja mõelda, millise toote/värvi ma valin :D Leidsin Maximast Elvitali suured šampoonid, mis olid odava hinnaga. Kuna neid oli valikus vähemalt 4 erinevat sorti, siis võite arvata, kui kaua ma seal seisin :D Õnneks lõpuks panin ma oma poisi minu eest otsustama - aitäh!!! :) Valik sai suurepärane!
See šampoon on ikka ülimalt hea - teeb osadele kallitele silmad küll ette. Sellel on juba nii meeldiv lõhn, et lausa lust on kasutada. Pärast pesu on juuksed fantastiliselt siledad ja siidised. Samuti annab šampoon juustele luksusliku sära :) Mida veel ühelt šampoonilt tahta!

No comments:

Post a Comment