Friday 27 September 2013

Uued ostud

Hei, hei!

Mõni aeg tagasi sai taaskord Sepa turul käidud ja mõned asjad endaga kaasa haaratud :D

1. Saapad - 35€
Need olid tõesti hädavajalikud, kuna kingadega on juba päris külm käia ning kõrgete kontsadega poolsaabastega lihtsalt iga päev ei jõua olla :)

2. Teksad - 12€
Kuna need teksad olid praegu eriti hea hinnaga, siis pidin ma need lihtsalt ära ostma :D Mine tea, kunas jälle nii odavalt saab. Ja ega see ost niisama ka päris polnud, tegelikult oli mul juba vanadel skinny jeansidel lukk katki ja üks nööp eest ära ja nägid juba väga kulunud välja.

3. Baleriinad - 14€
Kui ma ostsin kunagi samasuguse tegumoega mustad baleriinad, ei teadnud ma veel, kui mugavad nad on. Lõpuks sain aimu sellest ja ma armusin neisse nii väga, et tahtsin samasuguseid heledaid kaa. Peale selle, et need on tohutult mugavad, on nad ka imeilusad!! :) Nad sädelesid nii kaunilt, et oleks olnud lausa patt neid ostmata jätta :D

4. Pluus - 13€
No te vaid vaadake seda öökulli!! Nii lahe ju :) Pealegi kulub alati üks pikkade käistega pluus ära. Ja peale selle laheda öökulli, on ka pluusil all armas ümar äär.

Selleks korraks siis kõik! 
Olge nunnud ja nautige sügist :)

No comments:

Post a Comment