Monday 9 September 2013

Suured soovid!

Hei, hei!

Eelmisest Wishlist postitusest on möödas päris pikk aeg ning selle ajaga olen saanud endale enamus asjad, mis seal kirjas olid. :) Nüüd on aga kogunenud juba uued soovid, mida ka Teiega tahaksin jagada!

NUMBER 1

Sellisele toonile ja selle firma huulepulgale olen ammu juba silma peale pannud, kuid ei osanud seda väga, väga tahta. Asi muutus aga pärast Rootsi reisi! Nüüd soovin ma seda väga, väga ja õnneks on praegu Kaubamajas Iluaeg vms, seega on võimalik seda veidike odavamalt soetada!! :)

NUMBER 2
Mu näonahk on kahjuks millegipärast hetkel kuidagi väga korrast ära, mistõttu olen ma hea jumestuskreemi otsingul. Olen lugenud palju antud jumestuskreemist ja tundub, et seda tasub osta. Praegu on käimas Ideaal Kosmeetikas ka kampaania, kust on võimalik saada see eriti hea hinnaga! :)

NUMBER 3
Kuna näopesugeel on mul kohe, kohe otsakorral, siis olen ma vaikselt juba uut hakanud otsima. See greibi-granaatõuna näopesugeel tundub niiiiiiiiiiii hea!! Esiteks on selle pudel juba nii mõnusat värvi ja selle lõhn kutsub samuti pesema :) Must have it!

NUMBER 3
See kätekreem on ju jumalik!! Vähemalt testrit proovides tundus küll :D Kuna see avaldas nii suurt muljet, siis kibelen seda nägema enda iluhooldustoodete hulgas.

See oleks hetkel kõik! :)
Kas Teie olete kasutanud mõnda toodet nendest? Kuidas meeldisid?

PS! Kuna uued asjad tahavad, et vanad kobiksid jalust, siis olen endale seadnud septembris eesmärgiks kasutada võimalikult palju vanu asju ära. Oma arvamusi jagan Teiega juba septembri lõppedes, olge valvel! ;)

2 comments:

  1. Kolme vist olen proovinud. Näopesugeel, suht okei. Jumetuskreem, väga hea. Mai tea kas see kanepikätekreem. Tuub näeb vähemalt samasugune välja. Aga suht okei oli. Määrisin jalgadele ja tegi suht pehmeks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et olen head asjad välja valinud :)

      Delete