Tuesday 8 April 2014

Osturalli saak

Osturallist on nüüd mõned päevad möödas, kuid mis siis - parem hilja kui mitte kunagi sellest rääkida :D
Ootasin seda armsat roosat kataloogi oma postkasti nii väga! Soov koostada endale nimekiri asjadest, mida kõike krabada, oli oiiiii kui suur... Kuid otseselt vaja ju tegelikult väga midagi polnudki. List sai küll päris pikk, kuid minu õnneks olid asjad kas otsas või suutsin ma lihtsalt säilitada kainet meelt, sest Rootsi tripp on kohe ukse ees ja tahan pigem seal enda raha laiaks lüüa :D Aga see oli jah väga üllatav, et kõikvõimalikel asjadel oli silt peal "VÄLJA MÜÜDUD"...Inimesed on ikka täitsa hulluks läinud! :D Vaatasin nt korra ühte asja ja kui 5-10 minuti pärast sinna samasse kohta tagasi läksin, oli kõik juba otsas. 
Kuid mis ma ikka siin kaua jahun, näitan Teile parem enda kaht leidu:
Nurme Seep - sügavpuhastav näoseep(4,20€)
See ost oli hädavajalik! Peale selle, et mu praegune näopesugeel on kohe tilgatu, on mind viimasel ajal ka väikesed pahad tegelased rünnanud. Kuna olen lugenud sellest seebist tohutult palju head, lausa kui maailmaimet, siis minu ootused selle suhtes on väga kõrged. Jääme ootama tulemusi! :)
BYS - kabuki pintsel(5€)
See oli ka kindlasti "hädavajalik"! Põsepuna jaoks mul ju pintslit pole ja see on selle jaoks väga hea...Oleks mul vaid siis põsepuna olemas :D häbilugu.. Loodetavasti parandan ma selle õige pea! Kuid pole hullu, puudri ja päikesepuudri jaoks on see ka täiesti sobilik.

Võrreldes eelmise sügise nelja Osturalli kilekotiga, on seekordne saak ikka naeruväärne. Kuid mina olen rahul ja õnnelik nende asjade üle ning muu polegi vist oluline! :) (ps, veidi ikka kripeldab theBalm-i põsepuna hingel)

Kas käisite samuti Osturallil? Milline oli Teie saak?

2 comments:

  1. Ma juba ootasin sult seda postitust. Arvasin, et ikka suurem saak on sul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D ma ise arvasin kaa, aga nonäed.

      Delete