Monday 31 March 2014

Märsikuu lemmikud

Kas Teil tekkisid sel kuul omad lemmikud? Minul küll tekkisid.
Ma pole kunagi varem teinud postitust kuu lemmikutest, kuid nüüd tuli suur tahtmine seda teha! Kõike seda lihtsal põhjusel, et ma avastasin enda jaoks ühe vana toote ning samuti leidsin ka kaks uut imehead toodet.

Eveline küünetugevdaja
Mu küüned on viimasel ajal jube koledaks muutunud - kergesti murduvad, lõhenevad, kihistuvad jms. Nutt tuli lausa peale neile otsa vaadates. Kaalusin juba sellist varianti, et lasen biogeelid peale panna, kuid õnneks tuli mul meelde, et ostsin suvel Eveline-i küünetugevdaja. Olen seda nüüd mõned päevad järjest kasutanud ja tulemust saab juba silmaga märgata/käega katsuda! Mu küüned on taas palju tugevamad, läikivamad, kihistumist ega murdumist pole. Imeline :)

Ziaja juuksepalsam
Ostsin selle juuksepalsami küll tema suurepärase lõhna pärast, kuid minu õnneks pole ainult lõhn hea, vaid ka toimeaine on suurepärane! Pärast igat pesukorda on mu juuksed nii siidised ja siledad, et lausa võimatu on käsi juustest eemal hoida.

Lumene CC kreem
See on parim asi üldse, mida kasutanud olen! Tõesti. Esiteks, sellel on nii mõnus mingisugune õrn lõhn juures. Teiseks, see ühtlustab nahatooni ning jätab piisavalt hea katvuse, et kõiksugu pahad punetavad kohad ja punnikesed on silme eest pühitud. Ja kolmandaks, see püsib lausa tunde ja tunde.. Isegi veidi suurem füüsiline koormus ei takista püsida sel veatuna. Minu kombineeritud nahale sobib see nagu valatult! :)

Sel kuul siis nii! :) Jääme ootama järgmise kuu tuuli.

2 comments:

  1. Tänks, et mu raamatut esemete alusena kasutad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma juba arvasin, et kommenteerid selle kohta :D Ilus, eks?!

      Delete