Sunday 8 February 2015

Placent Activ ripsmeseerum

Eelmisel aastal sain Aravonilt mitte ainult juuksehooldustooted, vaid ka ripsmehoolduseks mõeldud toote.
Nimelt Placent Activ ripsmekasvu soodustav seerum, mis sisaldab platsenta ekstrakti ja rikkalikult aminohappeid, peaks aitama tugevdada ripsmeid ning vähendama nende väljalangemist, muutes ripsmed pikemaks ja tihedamaks.

Ausalt öeldes, ma olen pettunud pilte vaadates. Ma ei märka väga mingit vahet. Võib-olla millimeetrike on pikkust visanud, aga silmmärgatav see eriti pole. Küll aga ise ma tundsin küll, et ripsmed oleks nagu pikemad ja näevad paremad välja.. Kas see oli siis ettekujutus kõigest? Lootus, et see peab töötama?
Vaadake parem ise järgi:
Mina loen piltidelt välja ainult seda, et mu nahatoon on tumedam :D

Võib-olla on asi lihtsalt minus, sest olen lugenud osaliselt, et mõnel ikka toimib see. Seega ei saa ma julgelt öelda, et ei, ärge ostke seda. Eks ise peate tundma, kas olete valmis võimalikuks pettumuseks või mitte.
Kahju igal juhul, kuid selle eest on juuksehooldustooted ääretult head! :)

Olete ehk ka proovinud seda? Millised olid Teie tulemused?

No comments:

Post a Comment