Thursday 26 February 2015

Sünnipäeva järelkaja

Hei, sõbrad!

Sünnipäevast on küll veidi rohkem kui nädal möödas, kuid tahaks sellegipoolest teile sellest veidi kõnelda.
Õige päev oli 17. veebruaril. Minu kartused selle päeva osas olid tegelikult täiesti asjata! :) Mul on väga toredad kursakaaslased, kes pidasid mind ilusti meeles ning valasid mu rohkete õnnesoovide ja kallistustega üle. Muidugi oli ka teisi armsaid inimesi, kes soovisid mulle palju head kas siis lihtsa sõnumi või lausa lauluga. I'm so happy!
Kuigi õigel päeval sai ka veidikene tähistatud, siis suurem möll toimus reedel. Püüdsin pakkuda võimalikult palju head ja paremat, sest mu kallid sõbrannad on seda väärt! Loodan, et läks õnneks ikka :D Sõime/jõime kõhud mõnusalt punni ning hakkasin siis oma kinke avama. Mul on parimad sõbrannad, ausalt!!! Ma olin lihtsalt nii õnnelik, et avamise juurest ei puudunud ka rõõmukilked ning mõned pisarad :D Jõudsime veel ka Moonshine kaarte mängida ning siis oligi juba aeg kiirustada kluppi. Klubis kahjuks kaua ei saanud olla, kuid tore õhtu oli sellegipoolest! :) AITÄH!
Nüüd aga suunduks kinkide juurde. Kõikidest asjadest ma pilti ei teinud, sest palju oli veel ka raha ja muud ninni-nänni, kuid väärtuslikumad on teile kõigile näha.
Sellist joogipurki otsisin ma omale juba suvel, kuid kartsin seda kaugelt tellima hakata. Mine tea, kas jõuaks üldse tervena kohale. Kuid Hans tegi selle töö minu eest ära ning seisab ta mu silme ees täiesti tervena! :) Ei jõua ära oodata, kuna suvi juba tuleb, et saaks igasugu vingeid külmasid jooke sinna sisse teha.
Jeeeeeee! Lõpuks saan ma teha endale täiesti ise normaalseid lokke. Enam ei ole mul mingeid vabandusi, miks ma ei peaks enda juukseid armastama. Okei, mõned vead siiski on :D Aga siiski - jeeee! :)
Kes meist ei tahaks veatut jume.. Selle saavutamiseks peaks eelkõige aga olemas olema aluskreem. Minul sellist toodet pole kunagi olnud. Ilmselt on asi selles, et need on üsna kallid ning ma pole kindel, kuidas ma viitsin selle kõigega tegeleda. Nüüd on mul see aga olemas ning saan muretult maalida veatut nägu ette siis kui ise tahan. Wii! :)
Lõpuks jääb mu suu kinni juuretõstja koha pealt :D Vabandust, kelle selle jutuga surmani ära tüütasin. Aga see on lihtsalt üüüber vinge asjandus! Enam ei pea ma muretsema, et peeglist vaatab vastu üks ludupea. Love it!
Ja jällegi võin ma suurest erutusest lakke hüpata! :D Mu esimesed RT pintslid! Selline tunne, et vot nüüd küll enam ei saa miski mu nägu rikkuda. Kindlasti ei jää need RT pintslid mu viimasteks.
Vot see oli üks suurim üllatus minu jaoks! Mõtetes alati unistan, et oh, kuidas tahaks massaaži ja selle juurde kuuluvat luksuslikku tunnet, kuid hind sunnib alati selle vaid unistuste rüppe saatma. Nüüd ei pea ma aga unistama, vaid saan ka tegutseda! :) Kõleda ja koleda talveaja lõpetuseks sobib see imehästi. Saab kevadele värkse ja rõõmsana vastu minna. Muide, see on siis mu teine kord päris massaaži saada! :)

Mul ei ole lihtsalt piisavalt sõnu, et öelda, kui tänulik ja õnnelik ma olen! Ma sain kõik, mida mu hing ihaldas ja rohkemgi veel. Ilmselt soetan ma sünnipäeva rahade eest endale veel mõned asjad, mille peale mõelnud olen, kuid olen juba praegu väga rahul.

Kuidas teile kingid tunduvad? Mida eriti kiidate?

No comments:

Post a Comment