Sunday 22 March 2015

Kevadele vastu uute jalanõudega

Ma ei tea, mis toimub. Mul lihtsalt ei taha kuidagi sõnad välja tulla, mistõttu ka minu pikk eemalolek. Kõik on justkui ilus ja tore, tuju on hea, aega on, aga näedsa, kirjutama siia kuidagi ei taha jõuda. Loodan, et see möödub peagi, sest kirjutamisainet tegelikult ju on!

Praegu räägiksin aga oma hüpersupervingest leiust. Reedel tuli hirmus tahtmine Sepa turgu minna, et omale tenniseid vaadata. Tennistega sealt ma ei lahkunud (seekord), kuid nendega küll:
Kingad jäid mulle kohe silma! Need on nii kihvtid lihtsalt. Nagu kaks hinge oleks sees - mehe ja naise oma. Meestekingadele omast mugavust on tunda esimesest varbaga puudutusest. Ka kinga kuju ja konts teevad sellest justkui meestele mõeldud jalanõu. Armas lips toob aga palju naiselikkust, mis kaotab ülejäänud mehelikkuse. Laki ja sameti koosmõju on väga šikk. Kõik see kokku teeb mu kingadest ühed kuradima moodsad kingad! :D
Üleüldse, Sepa turg oli täis suuri üllatusi, just jalanõude poolest. Oleks sattunud justkui kuskile kallisse disainpoodi. Nii palju erinevaid mudeleid ja paljud nägid välja nagu maksaks mitusada eurot. Ka minu kingad näevad minu arust välja kui kallis pärl, kuid tegelikult maksid need 22€. Pole paha, mis?!

Mina võin nüüd aga oma jalakesed uksest välja pista, kuid kuidas on lood teil?

2 comments: