Thursday 21 February 2019

25 it is!


Alles tegin ma postitust (mis ei jõudnudki teieni), kus kirjutasin, et juubelini on veel üle kuu aja aega. Ja nüüd... Juba mitu päeva sellest päevast üle. Kuhu see aeg küll kaob?

Minijuubel tuli täiesti tavaliselt, ei midagi erilist. Seekord ma pidu ei korraldanud, sest tulin eelnev öö alles reisilt koju ning poleks lihtsalt jaksanud midagi organiseerida. Või noh, iseenesest kui väga tahta, siis ikka oleks hakkama saanud, aga ju siis ma väga ei tahtnud ka. Lisaks, ega seda raha ka väga priisata hetkel pole, maja ehitamiseks kuluvad väljaminekud on hetkel prioriteet nr 1 ikkagi! Muidugi ka pulmad! Tegelikult tuleval nädalavahetusel toimuv Rootsi kruiis ongi sünna pidustuste eest 😍


Sünnale eelneval päeval ehk siis 16. veebruaril saime Siimuga minu vanematega Tasku Yakuza sushis kokku. Sõime, jõime, muljetasime niisama. Õhtul käisin veel Põlvas küüntes ning oligi see ärev päeva vahetus tulemas.


Pühapäeva hommikul oli voodi lilli täis, polnud jõudnud veel korralikult ülessegi tulla, kui kõik juba õnnitlema tulid. Ülejäänud päev möödus suhteliselt rahulikult. Nautisime hommikukohvi ja -sööki. Edasi sättisime väljasõidule, kui läksime Rõugesse ja Ööbikuorgu matkama. Tagasitulles käisime veel Võru kaubamajast läbi. Kodus ootas grillimine ja saun, mõnna!


Kinkidest nii palju, et kindlate asjadena sain Siimult Tommy Hilfigeri saapad ning Siimu vanematelt Placent Activ tooted. Tegu oli mul listis olevate asjadega ning olen super rahul nendega! Ülejäänud kingitused tulid raha näol. Osa sellest olen juba ära kulutanud - nt ostsin omale nahktagi ja püksirihma. Kindlasti on ostudeks veel ka väline kõvaketas, parka/manteljope, tennised ja juuksuriskäik.

2 comments:

  1. Ei tea kas ikka tulevad nüüd need kõvaketas jne :D kui Rootsi kruiisi kulud kokku lüüa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vat see on tõesti üks suur küsimärk xD

      Delete