Saturday 16 March 2019

Naistepäev

Hei!

Naistepäevast on möödas nädal, kuid mis sellest - meenutamist väärt on see ikka!

Naistepäeva tuhin hakkas peale juba mõned päevad enne, kui firma esimehelt tuli kiri, et saame endal päeva vabaks ning et meid ootab kontoris V-Spa kinkekaart. Korra mõtlesin, et teen ettepaneku meie firma naistega, nii vähe kui meid on, kõik koos sulla-mullatama ja leili võtma minna, aga mõtteks see ka jäi. Ei tekkinud momenti, kus see kiri ära kirjutada. Seega, reedel olnud naistepäev tuli tööst ja kõikidest muudest sündmustest vaba!

Magus uni, mis pidi kestma vähemalt kella 10-ni, hülgas mu juba hommikul vara! Ega tegelikult väga pahane olnudki, kuidagi hästi puhanud oli olla. Nii, kui ärkasin, ootas mind juba Siim kohvi ja võimsa eksootilise lillega. Ka Siimu isa jõudis mulle hommikul lilled kinkida. Niimoodi nautisin siis hommikut teleka ees kohvi ja lillede keskel. Ühteaegu oli nii mõnus olla, teistpidi oli kuidagi räme igav! Harjunud igapäevaselt lihtsalt nii toimekas olema 😅 Seetõttu võtsin 10 paiku jalad alla ning hakkasin end valmis sättima Tartu minekuks. Korra käisin ka objektilt läbi, et arvuti võtta ning otsesuund Tartusse.


Tartusse jõudes käisin esmalt kontorist läbi, et võtta oma kinkekaart ära. Natuke jutustasin seal teistega ja siiiiiiis võis shopping alata! Mida muud Sa ikka vabal päeval, eriti naistele mõeldud päeval teed 😆 Tunned end täieõigusliku naisena, vahid riideid ja muud ilumanti. Tegelikult Tartusse tõi ka see, et järgmisel päeval oli tädi juubel ning käisin talle sünnipäevakingitust ostmas. Selle ma ka sain, aga muud jutud... Käisin põhimõtteliselt KÕIK poed läbi ja no mitte midagi pole lihtsalt võtta. Poed on igasugu asju täis, aga reaalselt võtmiseks pole midagi. Olin nii kurb ja pettunud. Ma pole nii ammu omale riideid soetanud ning nüüd, naistepäeval ka ei saanud endale midagi ligi tõmmata. Aga no vaadakem asja ikka positiivselt - raha jäi alles 😅

Kui juba 3 tundi oli seljataga ning jalavalu ja tüdimus ees, siis oli aeg ära minna vanaema juurde. Pooleteise tunni jooksul suutis vanaema mul kõhu täis sööta-joota ning kõik uudised ja jutud ära puhuda. Pärast seda lippasin ema-isa juurde, jutustasin seal natuke, näitasin maja projekti, võtsin lilled ja kingitused vastu ning voilaaa, Siimul sai ka lõpuks tööpäev läbi. Ta tuli ka korraks meie juurde ja andis mu emale suure pahmaka lille ära. Edasi aga oli kiire-kiire koju!

Nii, kui koju jõudsime, kappas Siim pessu ning mina lokitange sisse lülitama. Sest õhtul kell 19 ootas meid ees GMP Pühajärve restorani laud! 😍 Kodus hullult kiirustasime sättimisega, aga reaalsuses saime poole kiiremini valmis ning aega jäi isegi liiast üle. Jõudsime veel 50 korda kohendada end, pilte teha ning laua taga jutumulli ajada. Viimaks panime autole hääled sisse, tegime 30 tiiru linnas ning suundusime, ikka varem kui pidi, restorani. Meie õnneks võeti meid kohe ka vastu!


Appikene, milline teenindus algusest peale! Pole harjunud üldse sellise kummardusega, aga ausalt öeldes, see tekitas nii sooja ja mõnusa tunde. Tavaliselt eestlane selline mühakas ja mats! Või noh, tegelikult oli naisterahvas ilmselt muu päritoluga, seega eestlane vist ikka plusspunkte ei saa 😂 Ühesõnaga, panime oma ülerõivad eesolevasse koridori ära ning suundusime juhatamisel kahele inimesele mõeldud lauda. Väga mõnusad pehmed toolid/tugitoolid, hubane ja modernne interjöör - kõik oli viimase peale! Kui olime saanud minutikese lauas ära olla, tõi teenindaja mulle ilusa, pika ja tugeva roosi vaasis ning mainis, et ma seda pärast maha ei unustaks.. WOW! 🌹 Sellist asja poleks küll oodanud, plusspunktid! Natukene saime menüüga tutvuda ning siis juba eelroa, pearoogade ning jookide tellimise juurde suunduda.


Eelroaks võtsime sellise asja nagu "Soolaveis ja tikker - fileeviilud, marineeritud tikker, ürdikreem, meevinegrett, seemnekrõps, Forte", mis maksab 10€. Kui teenindaja meie suunas väikese taldriku koos kahe väikese pallikesega tuli, siis korraks tõmbas mõlemal lukku ära. See ja 10€ ??? Taldrikul olevat tutvustades tuli välja, et tegemist oli peakoka tervitusega. Ma kahjuks ei mäleta, mis see täpsemalt oli, mingi soolajuust jne, aga see oli ülimaitsev! Ehmatusest üle saades, jõudis lõpuks meieni sai, leib, ürdivõie ning eelroog. Ma tavaliselt ei söö veiseliha, aga no kurat, see oli ikka hea kraam. Ja tavaliselt ma ei jõua midagi peale kahe ampsu süüa, aga tegemist oli tõesti väga kerge isutekitajaga.


Siim vaatamas, et "Mis s*** see on?!" 😂

Kui eelroog söödud, ootasime veini ja vee saatel pearooga. Siim valis menüüst välja sellise roa nagu "Part ja kõrvits - filee, orsoto, kõrvitsakreem, marineeritud kõrvits, jõhvikakaste" ning kuna ma olen erinevate lihade suhtes päris pirtsakas ja minu õnneks tuli välja, et kuupakkumises on seafilee, siis võtsin selle. Ma arvan, et minu roa täpne kirjeldus on "Siga ja mustsõstar - suitsune seasisefilee, juurselleri õuna kreem, marineeritud kõrvits, mustsõstra kaste, sinepi kartulikreem". Tavaliselt on ikka nii, et mina ei jõua midagi lõpuni süüa, aga seekord oli hoopis Siim see puss.


Kohe me magustoitu ei tellinud, tahtsime natuke seedida eelnevat. Magustoidu ootel jõudsin ma juua ühe maasika margarita, mis oli suht viga. Ei, see oli väga hea, aga mu kõht sai veel rohkem pilgeni täis ning magustoitu süües hakkaski mulle see vastu ja pidin seetõttu šokolaadi järgi jätma 😞 Seda märkas muidugi ka teenindaja, aga ma vabandasin ja ütlesin, et ma tõesti lihtsalt ei jõudnud enam. Igaljuhul, meie magustoidud olid "Majakook - šokolaadifondüü, jäätis" ja "Mustikas - soolakaramell, marjad, šokolaad, mündijäätis".


Uskumatu, kuidas see aeg seal lendas! Kodus veel arutasime, et ega niikuinii kaua ei ole, et kaua Sa ikka viitsid seal istuda. Aga näed, olime vist 3 tundi kokku. See tähendab, et 3 tundi imemaitsvaid roogasid ja jooke, südantsoojendavat lahkust ja professionaalsust ning muidugi ka mõnusat ja meeldivat seltskonda. Kartsime tohutult seda, et kuna oleme lihtsad inimesed lihtsate maitsemeeltega, siis võib-olla meile ei maitsegi selle kalli raha eest need toidud. Käik sellisesse kohta aga kustutas sellised kahtlused! Kõik oli super ning pani soovima uuesti tagasi minna, kuid järgmine kord võiks kaasas olla ka veel inimesi. See on täpselt selline koht, kus vahel harva võiks seltskonnaga aja maha võtta ning nautida seda rahulikkust ja luksust!

2 comments:

  1. Essal pildil, kes juuste sisse pesa tegi? :D
    Aga toidud nägid küll eriti ekstravagantsed välja ja mu arust ka tore tähtpäevade puhul ikka end lille lüüa ja proovida midagi uut ja huvitavat :) Iga kogemus on väärt.
    Tuleks ka Teiega kunagi GMPsse, paneme aja 2029, ehk jõuan selleks ajaks õhtusöögi raha kokku kraapida xD :D

    ReplyDelete
    Replies

    1. See on uus mood - teed õhtul krunni ja saad hommikuks linnupesa 😂
      See oli jah nii tore ja ärev kogemus, midagi täiesti uut! Eriti tore on see, et kui igapäevaselt lohised “dressides”, siis kohe tahad teatud ajal ennast ilusa ja õitsvana tunda 😊
      Hakka koguma jah 🤑

      Delete