Monday 30 December 2019

Detsembrikuu 2019

Heiho!

Igal aastal vuhiseb detsembrikuu nii suure kiiru ja tegutsemisega mööda. Vahel on selline tunne, et ei jõua hingegi tõmmata! Seetõttu ei ole ma suutnud ennast blogi lainele kuidagi viia, pole õieti koduski olnud. Aga las ma annan väikese ülevaate toimunust.

9. detsember - Embachi laste jõulupidu

Laste jõulupidu on aastast aastasse samaks jäänud - teatri külastus. Seekord ei toimunud etendus küll Vanemuises, vaid Tartu Saksa Kultuuri Instituudis. Vaatasime tükki nimega "Ernesto küülikud". Kirjelduste järgi ootasime midagi vägevamat, aga reaalsus oli selline, et noh kõlbas vaadata küll. Kohati ja mõni tegelaskuju oli isegi naljakas. Samas see etendus on ehtne näide sellest, kui lihtsalt on võimalik asju teha. Kõige rohkem vist tegigi vaatamise piinarikkaks imepisike hapnikuvaegne ruum koos puidust seljatugedeta pinkidega. Hiljem tuli veel jõuluvana, kes kommipakke jagas. No see oli küll nali omaette! Jõuluvanal oli hargivahe katki ning padi hakkas vaikselt välja kukkuma. Kujutage nüüd ise ette, kui punased ja naerust pakatavad vanemad olid ning kui hämmingus olid lapsed. 😂

12. detsember - Tõnis Niinemets grow-up comedy "THE KID"
Saime oktoobrikuus Siimu venna perelt piletilevi kinkekaardi, mis hakkas kohe-kohe aeguma. Meil oli kindel soov näha mõnda naljavenda, sellele ka saime piletid jaanuariks. Aga raha jäi veel üle ja no Tõnis Niinemets on kindla peale minek üldjuhul. Ja nii oligi! Käisime Vanemuise Kontserdimajas teda kaemas. Terve alumine saal ja rõdu oli paksult rahvast täis. Kõik lõkerdasid koguaeg naerda. Tõesti naljakas ja soovitame südamest! See on nii ehe ja tõetruu, mida kuulda. Muidugi paljuski oleneb ka vaatajatest, sest vahepeal on seal kahekõnet Niinemetsaga. Räägitakse siis laste saamisest, lastest, kasvatamisest jms. Lasteta inimesed ei pea nüüd ringi mõtlema, see sobib super hästi kõigile!

13. detsember - Uniro jõulupidu ja Marge 50

Nagu kuulda oli, siis Uniro korraldas esimest korda jõulupidu. Sellest ei saanud lihtsalt niisama mööda kõndida. Esiteks selle tõttu, et Siim on suhteliselt uus ning vaja veidi ikka veel sulanduda meeskonna sekka. Teiseks selle tõttu, et kõik vingusid ja hädaldasid, et pidu ei ole ja kui nüüd tehti, siis oleks ju narr alt hüpata. Siimul oli muidugi hea, läks lõuna ajal juba koju sättima ja autot ära viima, et hiljem ühe autoga edasi liigelda. Mina rassisin ikka lõpuni tööd. Miskipärast on reeded kujunenud alati kõige kiiremaks ka tööl.. Inimesed, miks te kell 16 kodus juba pole nagu vanasti?! 😆 Nii sai Siim siis sõbralt sõidu Tartusse 2Piprasse peole ja mina ruttu vanaema juurde sättima. Ilmselgelt vanaema ei lubanud mul tühja kõhuga lahkuda.. Seega, omajagu aega kulus veel ka söömisele, kuigi 2 kõhutäit oli veel ees ootamas... Valmis sain, siis edasikäik 2Piprasse. Saime fotoseinal paar pilti, kähku praad sisse, väike tutvusring ja paar nalja ning juba taaskord nelja tuule poole. Jõudsime siis kuskil 20:30 Marge juubelile Metsjärve puhkemajja. Mängud juba käisid, kõigil lõbus olla. Ega te palju arvama ei pea, et mis kell see pidu pärast sellist päeva meie jaoks lõppes! 😁

20. detsember - Embachi täiskasvanute jõulupidu

Seekord oli meie firma jõulupidu täiesti teistsugune. Sel aastal viidi meid Ugala teatrisse vaatama ülevõllikomöödiat "Lotomiljonärid". No täiega nõme ja labane ja poindita tükk. Sain aru, et kellelegi ei meeldinud. Aga hiljem Viljandi Park Hotelli restoran Ormisson meeldis küll kõigile. Hästi kena koht, head söögid ja sai omavahel suhelda. Natuke häiris, et bänd karjus jutust üle, aga muidu oli kõik väga mõnus. Eriti mõnus oli see, et meie Siimuga ei pidanud hiljem tagasi bussiga Tartu sõitma, sest meie jäime samasse hotelli ööseks.

21. detsember - Pärnus arst ja Otepää Kultuurimajas esinemine

See oli parim otsus jääda siia hotelli. Saime natukene kauem puhata ning maitsvat hommikusööki süüa. Lõuna paiku hakkasime Viljandist edasi Pärnu sõitma, sest mul oli seal järjekordne arsti visiit. Natukene shoppasime ringi ka, et tallinlastele jõulukinke vaadata ja et Eleril tekiks meie jaoks paus sisse. Kuna tema on meil selline kultuuri- ja korraldusmutt, siis tahtsime pulmadeks natukene nõu saada. Väga kaua ei saanudki pläkutada, sest tal tuli töö peale ja mina pidin tagasi Otepääle kihutama, sest õhtul oli meil Otepää Kultuurimajas esinemine. Sel korral olid närvid minuga rohkem koostöös ja suutsin vapralt, ilma pilti tasku viskamata vastu pidada. Kõik oli niii super äge, aga mul oli mega kahju sellest, et rahvast oli niii vähe. Selle aasta jõulupeol esines ansambel Kruuv, kes on nii võrratult hea bänd. Ma ei saa aru, miks inimesed selliseid võimalusi ära ei kasuta. Kõik tuuakse nina alla ja korraldatakse nii lahedaid üritusi... ja siis mitte keegi kaasa ei taha lüüa. Kurb! Esinesime pärast teist ja kolmandat setti, seega koju jõudsin alles pärast 24. Natuke muljetasime veel Siimuga, aga aeg pressis väga peale.

22. - 23. detsember - Tallinn

Olenemata sellest, et eelnev päev oli nii väsitav ja magama sai päris hilja, siis olin hommikul suht vara ikkagi väga virk ja kraps. Sel ajal, kui Siim veel õndsat und magas, meisterdasin ma oma vanemate kingile ümbrikku, käisin pesus ja pakkisin asjad kokku. Hiljem, kui ma meikisin, riide sain ja viimased asjad veel kokku kraapisin, jõudis Siim kassid ära sööta ning ise pesus käia ja valmis seada. Kuskil 11-12 ajal saime Tartusse liikuma, korjasime mu vanemad peale ja Tartu-Tallinn maantee võis alata. Nagu Anne-Maile ütlesin, siis täpselt 15:00 olime neil värava taga. Nagu neile alati kohane, siis laud oli kaetud ja täiega lookas. Enne kui lauda saime, tassisime veel asjad tuppa ning sättisime jõulukingid kenasti kuuse alla ritta. Edasi toimus räige söögiorgia ja pläkupläku. Vahepeal suutsime Siimuga ennast liikvele sättida - käisime Siimu vanaemal ka külas häid pühi soovimas. Ja nii see õhtu möödus! Hommikul muidugi jälle uue ringiga söögilaua taha 😆 Ja sealt edasi Keilasse järgmise laua taha. Ja siis mõtled, et huvitav, kust need 4 lisakilo tulevad.. Tartusse tagasi jõudsime kuskil 15-16 ajal. Siis vaatasime veel kippelt omale kuuse ning lõpuks võis kodus jalad seinale visata. Tegelikult päris nii ei läinud, ehtisime kuuse ka veel ära. Nüüd oli aega mõelda ja seedida Tallinnas kuuldud infot maja ehitamise kohta.

24. detsember - koristamine, ettevalmistus järgnevaks päevaks ja ootamatud külalised

See päev oli planeeritud puhkamisele, koristamisele ja 25. detsembri ettevalmistustele. Algus oli hea, aga kui poes olime, siis helises Siimul telefon ja ta vend teatas, et on perega ukse taga. No hästi, me olime poes alles poole tiiru peal, toad veel koristamata, süüa midagi pakkuda pole. Mõte enam nii ei töötand ning haarasime juba ka lollusi kaasa, peaasi, et kähku minema saab ja et ikka oleks pakkuda ka midagi. Tegelikult meil oli endal planeeritud ilus õhtusöök teha, aga koos külalistega sõime lõuna paiku köhud nii täis, et ei tahtnudki enam õhtul süüa. Käisime lihtsalt saunas, snäkkisime natukene ja vaatasime kaisutades telekat.

25. detsember - jõululõuna ja klubi Comeback

Ossa vana raks, kui kaua me magasime! Põhimõtteliselt otse voodist pidi Siim liha ära ahju panema. Mina pidin veel koristama, salati lõpetama, snäkid lõikama ja serveerima, laua katma jnejne. Tuli oli nii takus, sest kell 14 nõudsid Riku&Kiku ning mu vanemad juba süüa. Tegime täiesti tüüpilise söögi - ahjukartul, -liha, verivorstid, hapukapsas, kõvitsasalat, hapukurgid jnejne. Õhtul pidime veel krevette tegema, aga selleni ei jõudnudki. Pläkutasime üsna pikalt laua taga, kuniks vanemad ära läksid ja meie jooksime sauna. Tõmbasime hea mitu tundi leili, et ikka korralikult puhtaks saaks ööklubi jaoks. Lõpuks sättisime, tegime kiirelt fotoshuudi ning juba oligi takso järel. Comebackis oli Shanon. Me fänname seda Siimuga, tahtsime isegi pulmabändiks võtta. Vaatamata heliviperustele olid lood väga head! Sellest andis aimu ka see, et saal oli paksult rahvast täis, baaris järjekorrad tunniajased. Mina sain oma elamuse kätte! 😊

26. detsember - kodu
Lõpuks oli hetk, kus sai lihtsalt vedeleda! Või noh, täiesti tühja me ei vedelenud, ikka uurisime ja puurisime oma edasisi ehitamise võimalusi ja ideid.

27. detsember - panganõustamine

Panime suurest hirmust äratuskellad valmis, et sisse ei magaks. Oleme viimasel ajal harjunud hilise ärkamisega, nii et parem karta kui kahetseda. Hakkasime enne 11 Tartu poole sõitma, et jõuda kell 12 panganõustaja juurde. Külastus läks super hästi - saime väga positiivse ja innustava jutu osaliseks. Nii et täiskäik koju ja edasi asju ajama! Enne käisime läbi veel Elva Keeglisaali restost. See interjöör oli väga kihvt! Aga paraku teenindus ja kohati ka tellitud jook/toit jäi soovida..

28. detsember - matk Käärikul ja õhtusöök sõpradega

Naised
Mehed

Mõtlesime, et püüame jõulukilod maha matkata. Käisime Kääriku spordikompleksis luusimas, et mida on tehtud ja mida veel tehakse. Võtsime Alexelast piparmündikakaod ja vuhisesime suurest tuulest hoolimata mõned kilomeetrid. Ninad punased, läksime sõprade juurde ja leppisime kohtumise Pühaka pubis kokku. Me polnud nii ammu näinud ning kuna nüüd meid seob mõlemaid ka maja ehitamine, siis kujutate ette, KUI palju meil oli infot vahetada. Mitu pead on ikka mitu pead! Saime üksteisele kasulikke nippe ja mõtteid edastatud. Õhtul mängisime veel meie juures kaarte.

29. detsember - kodu
Jälle üks kodus vedelemise päev! Need lihtsad päevad on kõige hullemad. Iga kord suudan ma sel ajal haigeks jääda, nii ka seekord. Peab ikka koguaeg rabama, siis pole aega haige olla! Igal juhul, hommikul tegelesime majaga ning lõunast läksime üle pulmadele. Saime lõpuks pulmakutsete ümbrised tellitud ning hakkasime otsima sobivaid kujundusi. Ja nii see päev veereb.

Sai nüüd üks pikk ja lonkav postitus! Nagu selle aastane talvgi. 😅