Monday 8 April 2024

#2 Lõhn, milleta elada ei saa

Ma olen selline huvitav inimene, et ma ei püsi ühegi parfüümi peal ning vahetan neid nagu sokke. Maailmas on nii palju häid parfüüme, et milleks jätta kõik need proovimata?! Ühe lõhna puhul on öeldud küll, et see meenutab kohe mind, aga muidu ei ole mul enda teada signatuurlõhna. Mul ei ole isegi kindla lõhnanoodi eelistust, see on ka täiesti seinast seina. Hetkel kasutan nt selliseid parfüüme nagu Juicy Couture Viva La Juicy Noir, Giorgio Armani My Way ja Yves Saint Laurent Libre.

Aga sauna puhul on mul üks kindel aroomieelistus küll - sidrunhein! Sidrunheina lõhn on nii lõõgastav, lausa sedavõrd lõõgastav, et ostsin sünnitusele ühe pudeli kaasa. Lugesin kuskilt, et sünnitamist saab enda jaoks võimalikult mugavamaks teha endale meelepäraste asjade kasutamisega. Mina otsustasingi, et võtan selle õli endaga kaasa. Kusjuures, kui kõik algaski, siis voodis valutades lasin Siimul salvrätikule seda tilgutada ja nuuskisin seda seal hoolega.

No comments:

Post a Comment