Tuesday 11 June 2013

Happy, happy!!!

Hei, hei!

Ma siiamaani olen nii elevil ja šokis ja õnnelik ja ja ja kõike muud head, et ma lihtsalt pean teiega seda õnne jagama, sest...


Ma võitsin FB-s järjekordselt!! :) Seekordseks võiduks on imearmsad päikese-kollased sandaalid. Ma lihtsalt ei suuda uskuda oma õnne. Ma loodan, et nüüd ära ei sõnunud, ptüiptüiptüi :D

Ja siinkohal tahaksingi rääkida just nendest FB-de auhinnamängudest, kus tuleb jagada igasugu asju jms.
"Kes ei jaga, see ei võida!" - nii tõsi juu!! Mina isiklikult usun neisse väga, sest olen juba miljon(piltlikult öeldes) korda võitnud. Hea on ju võita! See rõõmutunne, mis tekib - hihhiii :)
Ja pealegi, tänu sõprade jagamistele saan ma näha uusi asju, millest mul võib-olla aimugi polnud. See on ju hea?!

Mida arvate Teie nendest auhinnamängudest?

2 comments:

  1. Loodan, et kingad on kenad ja vastavad suurusele :) mina isiklikult pidin su nende jagamiste pärast teavituste alt maha võtma haha :D sest keegi mulle ju siia nagunii auhindu ei saada :D aga olen ka 3 või rohkem kordi FBs võitnud seega vahel tasub osa võtta jhm :)

    ReplyDelete
  2. Väga vabandan :D Aga tegelikult suht äge ju niimoodi võita!
    Ja tänud, ma loodan ise kaa, et on ikka sama ilusad või veel ilusamadki kui pildil :)

    ReplyDelete