Wednesday 12 June 2013

Võrratu suvi!

Tsaukii!

Suvi on täies hoos käes, just ilmade poolest, ning on aeg oma meigikoti sisu üle vaadata. Või ei?! Kas suvi pole mitte õige aeg selleks, et visata välja kõik vanaks läinud tooted, samas vahetada välja talvisemad tooted, millel puudub ka SPF-faktor, kergemate vastu?!

Mina isiklikult olen oma meigikoti üle vaadanud ja visanud kõik tühjad ning vanaks läinud tooted minema. Samas olen ka pannud mõned tooted sügist ootama ja osad suvisemad tooted tagasi meigikotti, mis nukralt meigikarbis seisid. 
Suvel üritan olla võimalikult vähe igasuguste puudrite, jumestuskreemide ja toonivate kreemideta, et päike saaks hellitada mu puhast nahka. Kuid tuleb ette siiski olukordi, kus pean seda tegema, ning seega on puuder mu kotis siiski olemas. Samuti ei puudu sealt päikesepuuder, mida enamjaolt kasutan ainult põskedel. Minu meigikotist võib leida ka lauvärve - need on asendamatud kaaslased, millega võib teha imelist kunsti, hihiii :) Eriti suveks mõeldud neoonsete toonidega. Ripsmetušš on kaa asendamatu kaaslane! Ning minu suhteliselt kuivade huulte puhul ka huulepalsam.

Milline näeb välja Teie meigikoti sisu suvel?

Kas kannate pigem midagi julgemat ja tugevamat?

Või eelistate jääda loomulikuks?

No comments:

Post a Comment