Wednesday 28 August 2013

Kallis Sügis, palun saabu rutem!

Olen viimasel ajal tähele pannud, et sügis on kohe, kohe ukse taga. Ja mis kõige imelikum: ma isegi ootan juba seda aega!
Jah, mulle meeldib sügis!! :)















Kas Teid ei pane ahhetama see imeline vaatepilt, mis meile sügiseti avaneb?! Mind küll paneb!
Võib tunduda, et kõik on nii kõle ja kole, kuid mulle meeldib see, kui saab sügisel maale jalutama minna. Ümberringi on nii ilus, nii vaikne ja rahulik, väljas on külm, kuid samas päikesekiired soojendavad õrnalt näonahka. Oehhhh....sügis võiks käes olla! :)











Jah, vahel on tõesti väljas sel ajal kohe nii kole, et oma jalga üle ukseläve õue poole astuda ei taha. Kuid ka sel on oma võlu, mis mulle väga, väga meeldib: saab olla soojas toas, sooja teki all, juua kakaod ja lugeda mõnd head raamatut/ajakirja või vaadata filmi. Ka head lõhnaküünlad ei puudu kodust! 
See kõik ju ei kuulu suvesse!

Mida arvate Teie sügisest? Meeldib?

No comments:

Post a Comment