Wednesday 11 December 2013

Arvustus: Garnier Nordic Moisture Match


Pakendi info
Matistav ja värskendav kreem kombineeritud ja rasusele nahale
Avasta meie uue põlvkonna 24h niisutajad, mis on loodud vastavalt nahatüübi eripärale.
UNIKAALNE TEKSTUUR. Matistav ja värskendav tekstuur-õlivaba ja kiiresti imenduv.
UNIKAALNE KOOSTIS. Rikastatud antioksüdantsete omaduste poolest tuntud rohelise tee ekstraktiga.
Kreem muudab naha kaunilt siledaks ja matiks kogu päevaks. Sobib tundlikule nahale.

Pakend ja selle sisu
Potsik, mille sees kreem on, näeb väga vahva välja! Selline armas väike munake. Värv on sellele valitud väga hea - rahustav heleroheline. Kreem näeb samuti heleroheline/sinine välja..Lõhnab ta nii värskelt ja mõnusalt.

Arvamus
Valisin selle kreemi just seetõttu, et see lubab hoida näo läikevaba, samas lubab ka niisutada. Ja seda see kreem tõepoolest teeb! 
Alustuseks mulle meeldib juba see emotsioon, mis ma saan selle armsa potsiku kättevõtmisel. Selle värv tekitab tõesti usaldust ja õhinat. Kui avan kaane, siis tuleb vastu lõõgastavalt värske lõhn, mis äratab hommikuti veel silma jäänud unest üles. Samas ei jää see lõõgastav lõhn vaid lõhnaks - ka nahk saab tõelise turgutuse. Mulle isegi tundub, et see paneb naha veidi õhketama.
Teiseks, kreem tundub alguses sellise veidi paksema koostisega, mistõttu võib arvata, et see imendub raskelt. Kuid nii see ei ole: see imendub väga kiirelt ja juba mõnede sekundite jooksul on näha, et nägu on täiesti matt. Samas on tunda ja aru saada, et nahk on sügavalt niisutatud. Ja mis kõige uskumatum - nägu püsib sellisena lausa terve päeva!

Kokkuvõtteks
Ma olen ääretult õnnelik, et leidsin sellise kreemi, mis taltsutab nii tüütut näonahka nagu mul. Kui tunnete, et teil on samamoodi läikiv ja kohati kuiv nahk, siis ma tõesti soojalt soovitan seda proovida! Te kindlasti ei pea kahetsema :)

Kas olete proovinud seda kreemi? Kuidas meeldis? Ehk teate veel mõndasid kreeme, mis taltsutaks sellist näonahka?

2 comments:

  1. Peaks ka vist ikka järgi proovima, mitmed kiidavad :)

    ReplyDelete