Sunday 22 December 2013

I love ... jahutav jalageel

Pakendi info
SPA jahutav jalageel. Piparmündiõli värskendab väsinud nahka ja aloe vera aitab rahustada ning pehmendada nahka.

Pakend ja selle sisu
Tuub on hea käepärase suurusega. Kork käib tal kenasti kinni ja lahti.
Tuub ise on läbipaistev, kuid geel seal sees on helesinine.
Korki avades tuleb välja meeldib piparmündi lõhn.

Arvamus
Ostsin selle päeval, mil toimus üks järjekordsetest ostuöödest. Ei, see polnud mingisuguse soodushinnaga, et oleksin sellepärast ostuöölt ostnud. Mul lihtsalt jalad väga valutasid päevasest trampimisest ja ma tahtsin sellele mingisugust lahendust.
Mulle pakend väga meeldib, sest see on omapärase kirjakujundusega ning see tuub ja selle sisu äratavad mõnusat rahu ja usaldust. Tundus, et sattusin hea toote otsa. 
Kuid lähemal proovimisel ma eriti vaimustuses sellest polnud. Selles mõttes, et geelil midagi iseenesest viga pole, sest ta ei jäta käsi kleepuvaks ja natukene pehmendab küll. Kuid ta ei üllatanud mind mitte kuidagi. Ta ei värskendanud ega kaotanud mitte grammigi sellest valust. Ma ei tundnud sellist õhetavat efekti, mida tegelikult vist peaks tundma?! Vähemalt mina tahan tunda ja The Body Shopi värskendava jalaspreiga ma seda kõike saan.

Kokkuvõtteks
Kuna midagi üllatavat pole, aga samas mitte midagi halba kaa, siis geel kindlasti kasutamata ei jää. Aga on olemas paremaid jahutajaid/värskendajaid, seega uuesti seda enam ei ostaks!

No comments:

Post a Comment