Monday 2 December 2013

Christmas wishlist


Jõulud on juba õige pea ukse taga ja ka minul oleks aeg soovidega lagedale tulla! :)

1. Pidžaama - H&M, 19.95€ (LINK)
See pidžaama on nii vinge!!! Eriti need püksid/retuusid, mis on praegu kindlasti minu Must Have listis. Lisaks ilule on need ka väga praktilised, sest pidžaamad on alati vajalikud ja väga mõnusad.

2. Juuksehooldustooted - Organix (LINK)
Olen väga palju kiitvaid sõnu lugenud Organix toodete kohta, mis ei jätnud mind kohe üldse mitte külmaks :D Selline suur himu on neid tooteid katsetada.

3. Lõhnaküünal - YANKEE CANDLE, u.18€ (LINK)
Olen seda küünlapurki Taskus piilumas käinud juba mitu, mitu korda :D Aga ostnud veel siiski pole, sest neil pole kahjuks suurt purki olemas ja keskmist osta on suhteliselt kallis võrreldes suure purgi hinnaga. Kurb, sest see on tõesti nii hea! Loodetavasti jõuluvana suudab lubada mulle seda :D

4. Põsepuna - Make Up Store, 12€ (LINK)
Mul ei ole hetkel mitte ühtegi põsepuna...Shame on me! :D Kuid ega sellest midagi tegelikult pole, sest kasutan selle asemel päikesepuudrit, aga siiski.. Võiks ju olla mõni! :)

5. Veepudel - EQUA, 18.85€ (LINK)
Jah, te saate õigesti aru: mul ei ole ikka veel korralikku veepudelit :D Rohkem sõnu polegi vist vaja.

Mida soovite Teie jõuludeks saada?

2 comments:

  1. Minu sooviks on mõnus niisutav šampoon, mõtlesin Dove'i peale, mille dušigeelid on küll head. Ehk oskad veel miskit soovitada, mis ikka korralikult niisutaks kuiva peanahka? Ja teiseks sooviks oleks ihupiim, mis teeks keha mõnusalt pehmeks ja lõhnaks meeldivalt. Ja siis oleks ma juba rahul, kuigi pikk pidžaama oleks ka parim külmal talvel :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su soovid on täitsa head ja jõuluvanale ka mitte väga kulukad :D
      Aga šampooni koha pealt nii palju, et kunagi sai kasutatud Dove'i ja see oli päris normaalne. Mu endine klassiõde kasutab Dove'i juuksehooldustooteid ja tema on väga rahul, seega proovida ju võid :)

      Delete