Thursday 6 February 2014

Got2b Sparkling Shine Hairspray

Olen juba väga ammu seda toodet poes silmitsenud, aga kunagi pole mahti olnud seda ostukorvi tõsta. Alati on olnud mingi põhjus olemas, miks mitte seda katsetada. Kuid nüüd, oh seda õnne, on mul see võimalus olemas tänu jõuludele! :) Olin väga õnnelik selle endale saades ja ütlen juba etteruttavalt ära, et see õnn ei kadunud peale kasutamist kuskile ära.
Kuid nüüd asja juurde:
Tooteinfo
Tahad teada diivade saladust? Got2b sätendava läikega juukselakk - löö end üles & paista silma luksusliku püsivuse & pimestava läikega - nad ei saa silmi su pealt! Lihtsalt stiliseeri & kinnita oma juuksed selle unistuste läikelakiga, et saada pilkupüüdev soeng, mis tõesti püsib. Sinu uudne sära ei jäta kedagi külmaks - naudi seda!

Arvamus
Mulle ääretult meeldib see roosa-halliga sädelev pudel. See on nii tüdrukulik ja ligitõmbav. Pudeli suurus on ka täpselt paras - pole liiga väike, kuid on piisavalt suur, et kestmaks kaua. Ka käes on seda väga mugav hoida. Kork käib väga ilusti kinni-lahti, omades piisavat tugevust, et see peal loperdama ei hakkaks. Isegi pihusti ots on suurepärane - täpselt näpu suurune ja libisemise vastu on seal sellised kõrgendavad ribad peal.
Juukselakilt korki pealt võttes tuleb ninna juba esimene sõõm head lõhna, mis ei kao ka päeva lõpuks juustelt. Selle lõhn on selline magushapu. Ütleks isegi, et lõhn meenutab arbuusi - nagu sellel valgendaval hambapastal, mis jaanuarikuu tühjenduse postituses oli :D
Juukselakki on ülimalt mõnus lasta, sest see piserdaks nagu udu, kattes korraga ära suure ala juustest. Kõige rohkem meeldib mulle selle laki juures see, et see ei jäta juukseid absoluutselt kõvaks ega raskeks, kuid sealjuures on püsivus lihtsalt fantastiline!!! Siinkohal ma tõesti ei liialda, sest ma lasin viimati seda endale ikka väga korralikult pähe, kuid ikka olid juuksed nii mõnusad pehmed, polnud nagu jälgegi lakist.
Esimesel kasutuskorral juhtus ka väga naljakas asi. Nimelt sain tol hommikul kohe komplimendi oma välimuse ja soengu kohta. Lugedes tooteinfot, siis seal kirjas ju, et selle lakiga ei jää sa kellelegi märkamata :D Kas tõesti oli asi selles lakis?! Igatahes väga meeldiv oli :)
Aa, ja selle läike kohta nii palju, et seda ma küll ei märganud. Kuid ega see polegi minu jaoks oluline, sest see lakk on täpselt selline nagu üks õige lakk olla võiks, lihtsalt läige oleks olnud väikseks boonuseks.

Kas olete ka seda lakki kasutanud? Kuidas meeldis?

2 comments:

  1. Mulle hirmsalt meeldivad Got2Be juukselakid, olen seda proovinud ning ka kollageeniga lakki. Loodan, et ei eksi, aga minu mälu mööda oli sel Sparkling lakil selline mõnus arbuusilõhn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd ma tean, mis lakki järgmisena proovin! :)
      Heh, no näed siis - ei pannudki ma puusse, arvates, et sellel on arbuusi lõhn.

      Delete