Tuesday 18 February 2014

Möödunud suured sündmused!

Hei, armsad lugejad!

Taaskord on tekkinud pikk vahe sisse eelmisest postitusest, kuid olge mureta, ma teen selle täna tasa rääkides kõigest tähtsamast, mis vahepeal toimunud on :) Et jutt väga pikaks ei läheks, hakkame peale!

Sõbrapäev
Sõbrapäev on alati väga armas ja põnev olnud, mistõttu tekib tahtmine panna ennast erilisemalt riidesse. Muidugi lõin ennast korralikumalt ülesse, kuid tuli välja, et ma olin põhimõtteliselt ainuke totu, kes üldse vaeva nägi. Tundsin suurt pettumust... Okei, riided riieteks, aga mitte keegi ei soovind isegi midagi head!!! Õnneks unustasin teised ümbertringi ära ja lasin rõõmul enda juurde tulla. Vahetasime kohe enne tunni algust Janega kinke ja häid soove. Ka Mari-Liisiga sai peale tundi sama tehtud! :) Küll on tore selliseid inimesi enda ümber omada. Edasi läks päev samuti õnne tähe all, sest veetsime Hansuga ülejäänud päeva koos. Me ei tähistanud mitte ainult sõbrapäeva vaid ka tähtpäeva! :) Et ilusatele sündmustele viimast lihvi anda, läksime Feel Good-i nautima häid jooke ja maitsvaid snäkke. Kõik oli väga super!
Ma loodan, et ka teil möödus see sama armsalt kui minul! :)

Sünnipäev
Sünnipäev algas mul juba päris varakult. Pidasin laupäeval koos sõbrannadega ühe toreda õhtu maha. Alustasime Pahades Poistes, kus sõime maitsvat koorest kanapastat, nautisime head veini ja rääkisime juttu, ning lõpetasime õhtu klubis Illusion. A, ja Eleri suutis minna mikrofoniga lavale ja panna kogu sealne rahvas mulle sünnipäevalaulu laulma :D Vahepeale jäi ka Shooters, kus maitsesime häid shotte ja kokteile. Aitäh kõigile, kes kohal olid! :)
Ega siis laupäev viimaseks peoks jäänud.. Pühapäeval tulid külla kallid sugulased. Oi kui palju ilusaid tulpe ma sain - kevad tekkis kohe südamesse. Ja ega ka kinkidest puudu jäänd - tuba on üle koormatud neist, kuid selle vastu pole mul midagi :D (ps. teen eraldi postituse ka mõnedest kingitud asjadest)
Ja esmaspäev - MINU SÜNNIPÄEV - oli täitsa rõõmu- ja üllatusterohke. Kohe kooli jõudes suutis Jane naerma panna - sain õhupalli :) Kuid see ei jäänud ainsaks, sest Hans tõi mulle ka kooli õhupalli ja 20 tulpi! Kuid midagi meeletut ma sel päeval ei teinud, sest olin 9 tundi koolis ja lõpuks olin lihtsalt omadega läbi. Ega 3 päeva jutti pidu ka jõua pidada :D Aga sellegi poolest oli mul väga tore päev!
 

No comments:

Post a Comment