Saturday 1 February 2014

Nädal täis shoppingut!

Hei, hei!

Kuidas Teie shopingutuurid on läinud? Minul igatahes on raha laristamine väga edukalt läinud :D Olen saanud endale mõned vajalikud ja mõned mitte nii vajalikud asjad.
Need on nüüd Teie ees:
Selle ülicooli t-särgi leidsin ma NewYorkerist 6.95€ eest. Mäletan veel, kui jõulude ajal sai seda särki juba nillitud.. Aga näed sa, vedas, et ei ostnud täisraha eest tookord ära :)
Teist korda Kaubamajas tiiru tehes oli seal palju rohkem näomaske kui esimene kord. Kuigi ma pole veel seda esimest näomaski proovinud, ei suutnud ma vastu panna osta ka teist näomaski, seekord  mureli-ingveriga. No tundub ju huvitav kooslus?! :)
Täna hommikul sattusin Maximasse ja oh üllatust - juukseaksessuaarid olid -40%. Olen seda krunnitegemise vahendit juba ammu vaadanud, kuid suuruse leidmine on tõsine probleem. Samas ka täishind tundus mõttetult kallis. Minu õnneks oli täna õige suurus ja õige hind - 1.69€.
Need patsikummid ostsin samuti Maximast 1.39€ eest. Patsikummide puudus on ilmselt kõikidel neidudel, sest need haihtuvad kuhugi samamoodi nagu klambrid. Minu puhul on ka see, et nad lähevad nii kiiresti katki või venivad lihtsalt välja. Seega väga vajalik ost! Valisin just pruunid ja mustad toonid, sest mul on alles ainult valged. Boonuseks on siin komplektis ka lipsuga klamber :)

Tegelikult see pole veel kõik, sest tegin ühe pisikese tellimuse ka vahepeal, kuid sellest hiljem, kui asjad käes! :)
Olge nunnud ja nautige hubast ning sooja tuba!




No comments:

Post a Comment