Tuesday 20 May 2014

Esimene kogemus maniküüris

Heihei!
Olen alati unistanud sellest, et ma ei peaks ise oma küüsi plötserdama, vaid lähen lihtsalt ja naudin seda, et minu küüntega tegelevad professionaalsemad inimesed. Kuid miskipärast on see minek koguaeg kinni jäänud.Võib-olla kartusest, et olen kuulnud, kuidas seal küüni lihvides tuleb kärsahaisu ja meeletu valu on; võib-olla on see jäänud raha taha - tunnen, et see on ülehinnatud, kui saan koduski küünte värvimisega hakkama.. Ühesõnaga pole sattunud lihtsalt ja kõik!
Täna juhtus aga ime ja ma käisin esimest korda maniküüris! :) Tõuke andis eelkõige see, et Ilumessil juhtus väike intsident, kuid see pole rääkimist väärt. Igatahes, minu kogemused olid fantastilised. Ilusalongi sisse astudes tabas mind juba meeldiv meeleolu, kuna ruumid olid niiii ilusad ja hubased. Teenindus oli samuti äärmiselt hea - küsiti kohe ka, et ehk on mul kohvi järgi isu.
Kui maniküüri tooli istusin, eemaldati mul kõigepealt küünenahad. Ma olin algul hirmust krampis ja ootasin hetke, kuni see ränk valu ja kärsahais tuleb, kuid see jäigi tulemata :D Neiu küsis veel igaks juhuks, et ega mul valus pole, kuid ei - ta tegi oma tööd väga kenasti. Kui küüned ilusad puhtad, aluslakk peale ära, tabas mind järgmine paanikahoog: kas mul on käed ikka õigesti UV-lambis sees; miks ma tunnen kõrvetustunnet. Ilmselt olin ma nii pabinas, sest ma kujutasin isegi süsimusti käsi ette, haha :D Kui rahuneda suutsin, oli kõik väga vinge! Nii lahe oli vaadata, kuidas keegi nokitseb sinu eest sinu enda küüntega.
Värvivalikuga tuli muidugi probleeme nagu mind teades arvata võib..Mulle tehti ekstra vähemalt 10 pudelit lahti, et ma saaksin otsustada, millist tahta. Lõpuks jäi 2 tükki järgi ja siis ei suutnud ma nende vahel isegi valida :D Kuid lõppkokkuvõttes olen ma oma valikuga ülimalt rahul.
Salongist ära tulles olid emotsioonid laes! Nii hea oli näha ilusaid ja läikivaid küüsi. See ei ole ikka see, mida vähemalt mina suudaks kodus järgi saavutada. Lisaks sellele oli neil imeeeeeheaaaaa lõhnaga küüneõli, mida pikka aega nuusutada sain. Oeeeeh, ilmselt plaanin kunagi veel minna maniküüri, sest vahel on enda hellitamine lubatud! :)

Kas olete ka kuskil maniküüris käinud? Kuidas on olnud Teie kogemused?

4 comments:

  1. Ma kirjutasin juba ühe kommentaari, aga see ei läinud millegi pärast läbi, loodan et nüüd topelt ei tule :D
    Igaljuhul on pediküür selline asi, mida kellegil teisel ei suudaks teha lasta. Esiteks on kahtlane kui keegi mu sõrgadega tegeleb ja teiseks kardan ma kohutavalt kõdi. Mul jalg teeb kõdi tundes refleksist kohe järsu liigutuse ja ei tahaks ju oma suure jalalabaga iluteenindajat pikali lüüa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt! :D Kohe kuidagi ei kisu pediküüri..

      Delete
  2. Maini salongi nimi ka ära, teed head reklaami! :) Anyway mulle meeldib, et su küüned on lõpuks ühepikkused! :D Vb ma jõuan ka kunagi maniküüri, eks näis mis elu toob :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käisin Avancia ilusalongis :)
      Kusjuures mulle meeldivad kaa, et mu küüned on ühepikkused ja sellised lühikesed :D Nii armas kuidagi!

      Delete