Thursday 1 May 2014

Nurme Seep - sügavpuhastav näoseep

Olen nüüdseks jõudnud juba päris pikalt kasutada Osturallilt ostetud Nurme Seebi sügavpuhastava seepi ning võin anda selle kohta oma arvamuse.

Lisainfo (LINK)
Puhastab sügavalt mustuse ja meigijäägid. Niisutab ning taastab naha loomuliku mineraalainete sisalduse.

Kasutamine
Ajada märg seep käte vahel vahule ja masseerida seebivahuga nägu ning kael, et eemaldada mustus ning meigijäägid. Loputada sooja veega. Sobib igapäevaseks kasutamiseks.

Arvamus
Seebi pakend on väga lihtne. Meeldib mulle pakendi juures see, et seal on üks pisike auguke, kust saab seepi näha, katsuda ja nuusutada.
Seep ise on musta värvi, mis algul ehk ehmatab ära ja tekitab teatud eelarvamusi, kuid need ununevad üpris kiiresti. Lõhn oli tal alguses üsna tugev, selline vürtsikas, kuid hiljem kasutuse käigus on see minu meelest õrnemaks muutunud või olen ma lihtsalt selle aroomiga harjunud.
Kohe pärast esimest kasutuskorda avaldas see seep mulle väga sügavat muljet. 
Alustuseks oli käte vahel seebi vahule ajamine juba väga vinge kogemus pärast igasugu geelide ja maskide kasutamist. Seep tekitab nii mõnusa väikese õrna hallika vahu, millega nahka puhastada. Justkui siidrätikuga peseks nägu. Vahepeal tundus, et sellest väikesest kogusest, mis kätele suudan tekitada, jääb väheks, kuid ei. See puhastab tõeliselt hästi väikese koguse juures. Ilmselt jätkub seda seepi oi kui kauaks.
Ma jumaldan seda tunnet, kui pesed veega seebi näost maha ja sa tõesti tunned, et see on maha tulnud. Geelidega jäi alati selline tunne, et midagi on nagu ikka veel peal ja muudkui loputad ja loputad, aga tulemus puudub. 
Kui seep on näost maha saadud ja vaatad peeglisse, siis üllatud kõvasti! Nägu on kuidagi liiga puhas :D nii selge ja klaar. Selle kasutusajaga on mu hirmsad poorid muutunud pea et nähtamatuks! IMELINE! :)

Kas olete jõudnud seda toodet kasutada? Kuidas Teile meeldis?

No comments:

Post a Comment