Thursday 15 May 2014

NOTD: oh imet!

Ma lihtsalt ei suuda enam vaiki olla! Ma pean Teiega jagama oma üllatavalt head leidu(leide).
Kui keegi mäletab, et ma kunagi kirjutasin oma Maxima shoppingutuurist, mille käigus tuli minuga kaasa 3 Buk küünelakki, siis on hea :D Kui aga ei mäleta, no siis nüüd räägin uuesti.
Nr.207, Nr.172, Nr.160
Nimelt ostsin mina siis allahindluste hulluses Maximast 3 Buk küünelakki, sest nii odavad ju ja oiiiiiiiii kui palju ilusaid värve. Mis sest, et "teadsin", et nad nii vähe peal püsivad. Proovisin mõni päev hiljem juba roosat lakki. Värv oli muidugi juba üüber ilus - selline neoonikas, aga samas jättis kuidagi ka õrna ja tütarlapseliku mulje. Minu üllatus ja ahastus oli veel suurem, kui vaatasin oma küüsi viie päeva pärast - need olid endiselt sama ilusad kui esimesel päeval!!! Isegi küünetipud olid pea puutumata, mis on lihtsalt hämmastav, kuna tavaliselt on juba teisel päeval otsad valged. Ega ma kohe siis oma eelarvamust tagasi lükanud, arvasin, et lihtsalt joppas kuidagi ära need 5 päeva :D
Nr.160
Kui aga nüüd mõni päev tagasi oranži laki peale upanin ja täna oma küüsi vaatan, siis võin kindlalt ja julgelt väita, et EI, tegu polnud lihtsalt "joppamisega", tegu on vaat et parema lakiga kui mõni kolm korda kallim küünelakk!
Nr.207
Ma tõesti julgen neid lakke soovitada, sest nad püsivad imehästi ja värve leidub igale maitsele. Eelarvamused tasuks jätta ukse taha ja anda võimalus neilegi, millesse esmapilgul usku pole! :)

Kuidas Teiega lood on: olete proovinud ehk mõnd neist või olete mõne teise odava tootega häid üllatusi saanud?

2 comments:

  1. Olen ka neid Buk`i lakke Maximas vaadanud ja "tähtsa" näoga, arvates et nagunii jamad, mõõda kõndinud :D Peaks ka siis järgi proovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldivad! Värvid on nii erksad ja ilusad, püsivus kaa väga hea, mis minu puhul on tõesti üllatav :)

      Delete