Monday 7 July 2014

Amazing Lindex!

Te ei kujuta ette, kui raske on leida normaalseid bikiine, mis istuks ilusti seljas. Vähemalt minul! :D Ma pole just kõige väiksema rinnapartiiga, seega tugev toestus on ülioluline ja igasugune push up on täiesti out! Aga mine poodi... Ainult bombid vahivadki vastu :( Ja kui ei ole bombid, siis juhtub nii olema, et rinnahoidjad ja püksid on koos, kuid ma ei saa võtta endale ju hiiglaslikke pükse, mis suuremate rinnahoidjatega kaasas kipuvad olema.
Täna aga otsustasin, et nüüd aitab, valin endale esimesed istuvad ära, sest ausõna mul ei ole lihtsalt valikut. Esimesena läksingi Eedenis olevasse Lindex'isse ja mida ma näen - suuuuuuuuuured allahindlused. Kui nägin, et need bikiinid on allahinnatud, siis pidin pepuli kukkuma :D Ma olin neid tegelikult juba ammu vesistanud, kuid hind oli liiga krõbe - püksid 34,90€ ja rinnahoidjad 34,90€. Kuid nüüd, täitsa lõppppppppppp, püksid maksid ainult 5,04€ ja rinnahoidjad 7,40€! Mul tulid peaaegu et pisarad silma, kui neid veel seljas istumas ka nägin. Lihtsalt perfect!

2 comments:

  1. Replies
    1. Aitäh! :) Minu arust ka lisaks sobivusele said päris kenad teised.

      Delete