Friday 18 July 2014

New in: Astor ripsmetušš - tõeline pettumus!

Ma kohe üldse ei tahaks halvast kirjutada, kuid ma siiski pean seda tegema. Nimelt ostsin ma tegelikult juba üsna suve alguses Iluboxist ripsmetuši, mis kahjuks osutus väga suureks pettumuseks. See tundus poes nii perfektne hästi töötamaks - suur hari ning paraja paksusega tušš. Hind oli ka üsna korralik(7€), arvestades seda, et ka Maybelline'i firmalt saaks sellises hinnaklassis endale ripsmetuši. Minu lootused ja ootused, mis poes tekkisid, kadusid esimese korraga juba kaugele, kaugele metsa. Ma ei kasutanud seda tükk aega, sest esiteks ma ei saanud üldse silmameiki kanda, kuna mul oli vahepeal vasaku silma limaskestapõletik, ning teiseks ma lihtsalt ei julgenud kasutada, sest kartsin, et see esimene katsetus oli tõesti tõsi. Nüüd, kus ma julguse kokku võtsin ja uuesti ära proovisin, võin kurva südamega öelda, et see ripsmekas on tõeliselt halb!
Milles siis asi? Kõigepealt tahaks juba selle harja väljatõmbamisel juustest kinni haarata - selline suur kogus tušši tuleb välja, et hoia ja keela. Mitte kuidagi seda harja küljest ära ei saa ning terve pudeli suu on seda löga täis.
Teiseks hädaks on see, et see absoluutselt ei kooluta ripsmeid. No tegelikult ei peagi, aga saate aru, kui ma koolutan enda ripsmed koolutajaga ära ja panen seda tušši peale, siis kogu koolutaja töö on kadunud. Ma ei tea, milles asi, sest ma ei tunne, et mul oleks raske olla sellega. Aga see on õudne! Ma eelistan isegi ilma tušita olemist, kui seda, et mu ripsmed on pulksirged otse ette ja ripsmeid poleks nagu ollagi. Volüümi andmisest pole mõtet rääkidagi..
Vabandust pildi kvaliteedi pärast! :)
Kuid ühe hea asja siiski ütlen lõpetuseks selle kohta - nagu ennist mainisin kaa, siis ta tõesti tekitab nii kerge tunde nagu poleks midagi peal, st silmad ei väsi ära.

Milliste halbade ripsmekate otsa Teie sattunud olete? Mis on aga Teie lemmikud?

2 comments: