Monday 21 July 2014

TBS - Amazonian Wild Lily tualettvesi

Mõni päev tagasi nägin ma The Body Shop facebooki lehelt, et nende punase greibi tualettvesi on kõigest 6 eurot. Kui Hansu linna viisin, mõtlesin, et kasutan juhust ja käin siis Kaubamajast läbi ning kaen lõhna üle. Poodi jõudes tabas mind muidugi teadmatuse hoog, sest seal oli ju veel teisi sorte ka nii palju, mida valida. Tükk aega mõelnud ja vaadanud, olin peaaegu kassasse minemas, kui müüja tuli ja näitas mulle veel üht lõhna. Selleks lõhnaks oli  Amazonian Wild Lily. Mulle meeldis see juba esimesest nuusutuskorrast ning olin koheselt kindel, et valin hoopis selle. Koguse ja hinna suhe on muidugi veidike krõbe - 10ml maksis allahinnatuna 5€. Kuid mulle väga, väga meeldib see lõhn ning tegelikult on seda ääretult hea kotti pista ja endaga kõikjale kaasa vedada. Lõhna ilus kirjeldus on TBSi kodulehel kenasti kirjas nii: "Liilia viib Su Amazonasesse. See kerge ja puhas tualettvesi on inspireeritud vihmasest džunglist. Värskendav lõhn sisaldab lillelisi noote ning meremaigulisi akorde." Lõhn on tõesti ääretult värske ning see armas pudel jätab nii puhta ja malbe tunde. Kui täna veel nuusutama lähete, saate selle soodushinnaga! :) Lisaks oli seal veel muid selle lõhnalisi tooteid soodukaga. Mina olen rahul!

No comments:

Post a Comment