Sunday 28 December 2014

Kas meil tublisid lapsi ka siin leidub?!

Mulle tundub, et ma olin sel aastal ikka eriti hea laps! :)
Sellist kingikuhja poleks oodanudki, aga no mis seal salata - olgugi, et peaksin olema sellisest east juba väljas, aga ikka teevad kingid nii palju rõõmu. Aitäh, aitäh jõuluvanadele! :D
Aga vaatame nüüd, mis nende pakikeste sisse peidetud on.
Nagu iga aasta, nii ka seekord leidub kinkide hulgas hunnikute viisi maiustusi. Kuna ma eriline magusasõber pole, siis peaks sellest kogusest jätkuma ikka mõneks kuuks.
Sel aastal mõtlesime tibidega teha omavahel kinke 5€ väärtuses. Panime igaüks kokku oma wishlisti nii kümnest tootest, et jääks ka üllatusmoment, mis siis ikka lõpuks pakis on. Mina sain oma koostatud wishlistist JOIK vanilje lõhnapärlid, JOIK piparmündi huulevõide ja Garnieri näopesugeeli. Tegelikult oli soovide nimekirjas ka mustriga sukapüksid, aga see oli täiesti juhuslik kingitus, eriti veel 2 erinevat paari.
Nimekirjas küll ei olnud, kuid südames oli alati olnud L'oreal Skin Perfection näokreem ja mitsellaarvesi. Milline rõõm oli saada lausa kaks imehead toodet ühest pakist. Selle rõõmu valmistas mulle Hans :) Lisaks olin alati unistanud Baby Lipsist ja kujutate nüüd pilti, et sain lausa kõige uuema toote, mida Eestis veel polegi ning ilmselt nii pea ei tulegi! Kingituste hulgas oli ka Dove juuksejuuretõstja. Ma ei tea, kas see oli teadlikult valitud või mitte, aga ma jahusin pidevalt mini-krepptangidest ehk siis elektroonilisest juuksejuuretõstjast :D Ei tea kas annab mõõtu välja?! Veel leidus kingikuhjas üks pisike LED-kuuseke.
Ka Hansu pereringis tehti loosipakke, küll aga 10€ väärtuses. Nii leidiski tee minuni Hansu isa kingitud "Suur küpsetamisraamat". Olen kokkamises üsna kobakäpp või noh kas just seda, aga ma lihtsalt ei ole julgend midagi erilist proovida. Nüüd kui raamat nina ees, siis üritan kindlasti midagi valmis meisterdada.

Mida head Teile jõuluvana tõi?

2 comments:

  1. Mustriga sukkpüksid ei olnud juhuslik kingitus :D Jõuluvana teadis ju :D Ja juuksejuure tõstja oli ka teadlikult valitud, sest jah sa olid nagu katkine pipraveski oma tangidega :D Et nüüd ikka topelt tõstetud oleks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Novotsiis :D Eriline õnneseen, kui lausa teadlikult mu soove täitma asuti! :) Ootan põnevusega Dove toote katsetamist.

      Delete