Thursday 1 January 2015

The best of 2014

Õnnelikku ja edukat uut aastat, mu kallid lugejad!

2014. aasta möödus kui linnutiivul, kuid sellegipoolest suutis ta jätta mõned jäljed ka toodete näol minu südamesse. Kuna ma pole üldse kade inimene, siis otsustasin tuua need armsad tooted ka Teieni :)

Girlz Only XXL volume-plus kuivšampoon
Möödunud aasta suurim üllataja! Minu loll arvamus, et odava hinna taga peitub halb toode, hoidis mind sellest nii kaua eemale. See tõesti on parim kuivšampoon, mida kasutanud olen. Peale selle, et ta juuksed puhtaks peseb, lisab see tõepoolest ka hulgaliselt volüümi. Tulemus kestab kohati isegi paar päeva. Julgen soovitada!

Dove GoFresh ihupiim
Wow, mis värskus! Ihupiimal on nii mõnus värske kurgi ja rohelise tee lõhn, lisaks veel jahutav efekt juures..oeeh. Üpris vedel kreem imendub kiirelt ja jätab keha siidiselt pehmeks. Mida veel ühel kuumal suvepäeval tahta?! Ma ei kujuta enam suve ette ilma selle tooteta, loodan väga, et seda müüakse poodides ka järgmisel aastal.

Placent Activ šampoon ja palsam
Tõelised üllatajad! Nende kahe koosmõju on lihtsalt imeline. Mu juuksed pole kunagi varem nii pehmed ja ilusad olnud. Lisaks on mulle pähe kogunenud päris palju uusi juukseid. Proovige kindlasti!

Depend geellakk
Mul on ääretult hea meel, et ma sain lõpuks selle ära proovida. Tegemine on lihtne, tulemus ilus ja lausa mitu nädalat on murevabad! Mul endal küll seda komplekti veel ei ole, kuid nüüd tean, mille poole pürgida.

Viva La Juicy Noir parfüüm
See lõhn on väga, väga hea. Lõhn on üpris magus, kuid kohati viskab ka sellist mõnusat vürtsikust. See kohe on kuidagi 2014. aasta lõhn..kirjeldab aastat nii hästi - palju head ja armast, mille sekka ka torkavaid ja valusaid hetki.

Kas olete mõnd toodet nendest proovinud? Kui ei ole, siis loodan, et saate mõne katsetuse käigus ka omale minu listist lemmiku! :)

No comments:

Post a Comment