Tuesday 9 January 2018

Jälle käes nüüd on see päev - sünnipäev.

Heia-heia-hipp-hopp, sünkar tulgu tipp-topp! :D

Kui ma 2017. aasta lõpus oma blogi avasin, tuli ilmsiks tõsiasi, et ma polnud kirjutanud siia juba oma sünnipäevast alates. Viimane postitus oligi eelmise aasta Wishlisti teemal ning nüüd taaskord olen sama ajuragistamise ees. Aega on sinna tegelikult veel lausa kuu ja natuke peale, aga kuna inimesed hakkasid omasoodu juba oma töögraafikuid sünkari nimel sättima, siis pidin ka ise hakkama mõttes selleks valmistuma. Tegelikult mitte ainult mõttes, vaid ka reaalsuses hakkama lahendama probleemi peo pidamise asukoha suhtes. Mul pole vist külaliste nimekirjas kunagi nii palju inimesi olnud kui sel aastal. Aga õnneks sai asi suhteliselt kiire lahenduse, isegi kaks lahendust, seega võin nüüd julgelt teatada, et pidu toimub!
Aga oki, pikk jutt = šhiiiittt jutt :D Asume asja kallale.


1. Number üks soov on sel aastal osta jalgratas. Nii saaksime kolmekesi koos vurada oma tutikate ratastega mööda Eestimaad ringi. Meile väga meeldib seigelda, eriti veel kui see on mõnusa trenni eest vabas looduses. Keegi ratast mulle muidugi ostma ei hakka, võib-olla Siim ehk?! :D Aga ma oleks iga sendi üle õnnelik, mis Te sellesse suurde soovi panustaksite.
2. Mulle väga meeldib oma aega pühendada ristsõnadele, kuna need arendavad mõtlemisvõimet, mälu ning lisaks sellele maandavad stressi. Nägin juhuslikult Otepää Konsumis raamatut Suur Ristsõnaraamat, mis pani mu südame kiiremini põksuma. Lunisin mis ma lunisin, aga hind sai tol korral põksumisest võitu.
Leitav nt siit.
3. Ma olen alati olnud megalt suur lõhnagurmaan, kuid miskipärast on enda lõhnastamine jäänud ammusest ajast tahaplaanile. Võib-olla sellepärast, et ma siiberdan nii palju Tartu-Otepää vahet, et ühes kohas mul pole otsest lõhna ja teises, kus on, seal ma unustan seda lihtsalt kasutada. Aga ma tahaks siiski vana harjumuse juurde tagasi tulla ning seda koos uue lõhnaga. Mõtlesin siis tükk aega, et millist lõhna kirja panna, kas oma vana "mina" lõhn või proovin midagi uut nagu mulle kombeks on. Kuna Siimule ka jäi lennujaamas D&G NO.3 lõhnaõli ninna, siis vist peab ikka seda proovima.
Leitav nt siit.
4. Minu üheks uusaasta lubaduseks oli välimuse muutmine, seega esimene lihtsam võimalus on selleks värvilised null-läätsed. Kõige meelsamini prooviksin ma siniseid. Arvestada tuleks kindlasti sellega, et mul endal on pruunid silmad.
Leitav nt siit.
5. Mul on kohe-kohe lõppemas põsepuna ja päikesepuuder. Uusi tooteid näen ma mõnelt veidi kallimalt firmalt. Pean tõdema, et kvaliteetse firma tooted kestavad kauem, kuna pigmendid on oluliselt tugevamad, ning need on kordades nahasõbralikumad.
Leitav nt siit ja siit.
6. Clinique Anti-Blemish Solutions 3-Step System. Lugesin selle kohta soovitusi kellegi blogist ja siiani pole sellest mõttest neid proovida lahti saanud. Mul hakkavad just puhastusvahendid ka otsa saama, seega kingitus oleks täpselt "rusikas silmaauku".
Leitav nt siit.
7. Mu kullakallis Londonist ostetud disainerkott hakkab varsti oma otsi kokku tõmbama ning pean oma silmad juba vaikselt uue suunas liikuma panema. Väike üleõlakotike on naise üks vaieldamatult suurimaid abimehi erinevatel üritustel ja kiiresti haaramisel. See aitab vältida ka mõttetu träna kaasaskandmise.
Leitav nt siit.
8. Kinkekaart juuksurisalongi. Nagu ennist juba mainisin, siis sellel aastal kavatsen midagi ette võtta ka oma juustega. Juukseid päris nulli ei aja, kuna plaan on siiski kasvatada, aga natuke ravikärpimist on vaja teostada. Lisaks näen enda juukseid vahelduse mõttes mõnes teises toonis.
9. Ma küll väidan, et mulle pole võimalik midagi pähe määrida reklaamidega, aga see vist ei vasta ikkagi tõele. Ma aina vaatan ja vaatan neid meigivideosid Facebookis ja Instagramis ja no kohe ei saa vastu kiusatusele igasugustele pipetiga vitamiinipommidele või seerumitele. Need on üsna kallid ja ma vist ise ei raatsiks kunagi nende katsetamisele panustada. 
Nt see või see või see.
10. Urban Decay All Nighter jumestuskreem. Jällegi üks soovitus, mis mu mõtte küljes ripub. Mul on suhteliselt raske leida nahale sobivat jumestuskreemi, seega pean katsetama kõiki variante, et leida see parim.
Leitav nt siit.
11. Mul on loomupäraselt lokkis juuksed, mida igapäevaselt ohjeldada. Tavaliselt pärast föönitamist on juuksed mingiks 5 minutiks sirged, aga edasi juba ilmuvad lagedale igasugused jõnksud ja keerud. Vahest tahaks lihtsalt sirgemat looki, siis appi tõttaks just praegu populaarsust kogunud sirgendav juuksehari.
Leitav nt siit.
12. Pidude õhtumeigi täiuslikkuse juurde on hakanud üha enam kuuluma kunstripsmed. Kuidas mina siis saan mitte kaasa minna selle trendiga.. Iseasi on see, kas ma nendega maadeldes võitjaks ka jään :D
Leitav nt siit.
13. Stabilo tindipliiatsid. Mulle on nii oluline, et asjad oleks eraldatud ja korrektsed ja nähtavad. Selle iseloomu abistamiseks on mul terve kooliaja olnud värvilised pastakad/pliiatsid/markerid/vildikad. Usun, et need jätkavad mu abistamist ka edaspidi, kuna ma olen väga suur käsitsi kirjutaja. Mida rohkem värve, seda uhkem!
Leitav nt siit või siit.

Mõtteid on mul muidugi veel, võib julgelt küsida :D Enam ma ei ole selline mök-mök, kes vastata ei oska. Öeldakse, et kirja pandud soovid kipuvad täituma, seega olen ma hakanud alati kirja panema kõike, mida ma tahan või vajan. Mälu on ka viimasel ajal suht kehvakene, seega on hea asjad kohe kirja saada ja hiljem need maha kriipsutada.

Nii, sai vist kõik kirja. Kärsitud juba ootavad! :D

No comments:

Post a Comment