Monday 1 January 2018

Ma luban, et..

Uusaasta lubadused on alati sellised mõttetud hooplemised, mis alguses püsivad meeles, kuid hiljem kipuvad siiski longu jääma. Seekord tahaks aga asja tõsisemalt võtta ja anda realistlikumaid lubadusi, millest on võimalik ka kinni pidada.

1. Lõpetan ülikooli!
See on mu kõige-kõige-kõigem soov selleks aastaks. Tahan lõpetada õigel ajal, nagu kord ja kohus, ülikooli ära. Eelmise aasta lõpuga sain joone alla kõikidele ainetele ja suutsin saavutada keskmiseks hindeks pea 4,9. Nüüd on vaja need 5 kuud viia ennast magistri lõputöö lainele. Ma väga loodan, et ma suudan selle ära teha. Ja mitte ainult lihtsalt "ära teha", vaid ma soovin, et mu lõputöö saaks hindeks 5 ja ma lõpetaksin cum laude tiitliga!

2. Tõstan oma pangaarvet vähemalt 1000€ võrra.
Rohkema vastu pole mul midagi, aga vähem ei tohiks olla.

3. Võtan ette vähemalt 1 välismaa reisi.
Oleme omavahel juba otsuse vastu võtnud, et hakkame aasta algusest alates iga kuu panema raha kõrvale, et jälle reisile minna. Sel aastal Egiptuse reis tuli üsna ruttu peale, et need summad, mis sinna alla panime korraga, oli natuke valus hoop. Saime hakkama ikka, aga et seda leevendada, siis on mõistlik juba varakult kogumisi teha.

4. Külastan vähemalt 3 spaad.
Tänapäeval on nii palju võimalusi leidmaks odavaid pakkumisi Eestimaa spaades puhkamiseks, et patt oleks seda mitte ära kasutada. See on kiire ja lihtne viis võtta korraks aeg maha ja lõõgastuda argipäeva muredest, kui neid juhtub olema.

5. Loen läbi vähemlt 8 raamatut.
Olen eelmise aasta üle nii uhke, sest ma lugesin väga mitmeid raamatuid läbi ning tahaksin seda nüüd ka jätkata. Valisin eesmärgiks 8 lihtsalt aastaarvu lõpu järgi. 

6.-7. Saavutan oma ideaalkaalu nii toitumise kui trenniga.
Eelmisel aastal suutsin astuda samme oma ideaalkaalu suunas, kuid õiget numbrit ma siiski veel näinud ei ole. Olen suutnud oma suhkru tarbimise minimaliseerida ja jälgin ikkagi mida ja kui palju ma näost sisse ajan. Lisaks sellele, sügisest algas ka uus tantsuhooaeg, seega käin ladina-ameerika tantsudes kaks korda nädalas.

8. Oma kodu loomine.
Jätkame oma kodu loomisega. See on ka üks äärmiselt pikk ja rahaliselt ränk protsess. Asjad on juba algust saanud ning jätkame nüüd rohkem pühendunult. Meile annab eelise tegelikult see, et me oleme Siimuga mõlemad ehituse valdkonna inimesed.

9. Kultuurisündmused.
Varasemalt sai nii paljudel kontsertidel ja laatadel jne käidud, aga viimasel ajal on see kuidagi nii sorgu jäänud. Kurb kohe.. Seega üritan 2018. aastal asja tõsisemalt võtta.

10. Leian aega oma sõbrannade jaoks.
Kool ja töö on surm suhete jaoks, aga kuna nüüd koolis said ained täielikult läbi ja jätkan hetkel poole kohaga tööd, siis üritan leida sõbrannade jaoks ka aega.

11. Külastan koduta loomade varjupaika.
Mõtlesin tükk aega, et mida või kuidas seda heategevust siia kajastada. Lõpuks võtsin vastu otsuse, et tahan aidata loomi, sest nemad ei saa enda heaks midagi teha. Mulle tohutult meeldivad loomad ja tore on nendega tegeleda. Ja ehk õnnestub leida sealt ka omale kutsu, keda me kaua soovinud oleme.

12. Müün oma auto maha.
Kuna Siimul on tööauto ja meil mõlemal on veel eraldi isiklikud autod, siis mõttetu on ühte isiklikku autot alles hoida. See seisab kurvana koduhoovis ja nõuab lisakulutusi ikka. Seega on mõistlik üks auto maha müüa ja see oleks just minu oma, kuna see on nendest kahest vanem.

13. Jõuan vähemalt 1 korra mäe peale suuska või lauda sõitma.
Andsime siin detsembris peohoos lubaduse, et jõuame järgmisel aastal mäele kas siis suuska või lauda sõitma. Polegi väga ammu sellist tegevust ette võtnud, seega oleks nüüd aeg meelde tuletada kogemust.

14. Telkimine, loodusmatk.
Me oleme Siimuga suured matkasellid. Meile meeldib väga palju väljas aega veeta ja selline looduse nägemine ja telkimine oleks nii fun!

15. Muudan oma välimust.
Põletasin aasta lõpus väga palju riideid kapist ära ja nüüd valitseb seal suur tuul. Tahaksin omale kappi uues stiilis riideid. Lisaks tahaksin ette võtta midagi oma juustega, kas siis värvida või lõigata vms.

16. Proovin maha müüa ebavajalikud asjad.

Aastate jooksul on koju kogunenud nii palju ebavajalikke asju, mis tegelikult on täiesti korralikud ja kasutuskõlblikud. Seega loodan, et osad asjad leiavad omale uue omaniku.

17. Näpin vähem telefoni.
Käsi kuidagi tõuseb koguaeg telefoni järele.. Kui ma ei vaata, mis telefonis toimub, siis mulle tundub nagu jääksin paljudest sündmustest ilma, kuigi nii see ju tegelikult pole. Tahaksin oma tähelepanu suunata nüüd rohkem reaalsusele kui virtuaalmaailmale.

18.  Mängin lotot.

Kuna ma olen väga õnneliku käega inimene, siis üritan sel aastal vähemalt ühe korra kuus mängida lotot. Raha kulub alati marjaks ära, eriti eelnevate lubaduste täitmiseks.

Sellised lubadused siis aastaks 2018. Edukat täitmist nii mulle kui ka kõigile Teile!

2 comments: