Friday 12 April 2019

Huawei P30 series

Heips,

Mõtlesin, et teen väikese nutinurga 😃

Objekti avamise eelneval nädalal oli päris palju siblimist ning õhtud lõppesid tihtipeale peavaluga. Üks päev oli asi aga eriti hull. Selline tunne, et anna või otsad! Võtsin tablaka kodus sisse ja viskasin elutuppa pikali. Siim ka lõpuks jõudis mingi 15 minuti pärast. Tervitas ja mopsutas, vahetas riided ja uuris, et kuidas mul on, et kas valuvaigistit olen võtnud. Ütlesin, et jah, võtsin kuskil 20 min tagasi. Siim ütles selle peale, et oot ma annan Sulle parema valuvaigisti. Lippas siis kuskile koridori ja tuli tagasi mu kõrvale potsti istuma ning ulatas nina alla uhiuue Huawei P30 nutitelefoni! Mida värki.. 😍😍😍 Mu peavalu läks muidugi hullemaks, sest suutsin ulguma hakata. Küsisin, et kas ta on hull peast, et miks Sa nii teed, et ära raiska minu peale nii palju raha, et oleksid võinud ju endale osta. Nii, kui see uus seeria välja tuli, jäid meil mõlemil suud ammuli ja süda tilkus verd. Alguses vaatasime neid Teliast koos nutikellaga, mille tasuta oleks kaasa saanud, aga kahjuks jäime sellest ilma. No ja ega tegelikult otsest vajadust meil kummalgi polnud ka uue telefoni soetamiseks. Meil oli mõttes ammu profikaamera osta, aga samas on see suht tüütu kaasas tassida, seega jäi see mõte poolikuks. Samas hing ihkas endiselt ilusaid fotosid teha ja näha. Võtsin siis tükk aega tagasi positsiooni, et ostan endale iPhone X või XS-i, et telefon ja lisaks lihtne kaasas kanda ilusate fotode tegemiseks. Kui neil oleks olnud võimalik sisestada kaks SIM-kaarti, poleks ma üldse mõelnud ka, vaid kohe ära ostnud. Seetõttu Siim vaataski, kuidas ma töllutan kahe telefoniga ringi ning kui kehvasid pilte, kui üldse, sain vana teloga teha. Ostab printsessile uue! 💗

Pildiotsingu huawei p30 aurora tulemus

Jõudlus, võimekus, vastupidavus ja innovatiivsus selles Huawei P30 nutiseadmes.

Huawei P30 6,1-tollisel OLED laiekraanil avanevad kasutajale kirkad ja toonipuhtad värvipaletid. Täiuslik ekraanikuva on seotud ühtseks tervikuks telefoniraamistiku stiilipuhta disainiga, mis lausa nõuab tähelepanu. Optiline sõrmejäljelugeja ekraanipinnal loob seadmesse kiire ja turvalise ligipääsu. Tipptasemel kaamerad töötlevad info ühtseks tervikuks ja telefon kuvab salvestatu dünaamiliselt ja laiahaardeliselt vaatevälja. Telefoni südameks on kiire Huawei Kirin 980 kaheksatuumaline protsessor, vahemälu tugi 6 GB ja salvestusmälu tugi 128 GB lisavad piirangutevabad võimalused. Tänu kiirlaadimise toele ja pikale aku tööeale veedad rohkem aega juhtmevabalt.
- Antud nutitelefon toetab NM card (Huawei standard) mälukaarti, mille abil on võimalik seadme mälumahtu kuni 256 GB laiendada.
- 40 Mpix + 16 Mpix + 8 Mpix tagumine kaamera.
- 32 Mpix esikaamera võimaldab teha suurepäraseid selfiesid.
- Võimas 3650 mAh ja kiirelt laetav aku.

Täpsemini saab tutvuda telefoniga nt. siin.


Mis mulle siis selle telefoni juures silma on jäänud selle nädalaga?

1. Välimus. Sain omale helesinise ehk fotolt paremalt teise, või pigem kohe esimese esiekraani kõrvalt, iluduse. No tõesti, üks kaunemaid telefone, mida minu silmad näinud on 💗 See ei vaja isegi tagust mitte, või noh vajab, aga ei taha varjata millegagi seda.
2. Aku. See on lihtsalt uskumatu, kui kaua selle aku kestab. Tihtipeale ei mäletagi, kuna viimati sai telefoni laaditud. Tavaliselt oli ikka see, et kui juhet kaasas polnud, siis oli mega paanika. Nüüd põhimõtteliselt ma isegi ei tea juhtme asukohta 😅
3. Süsteem. Oi, kui raske oli tegelikult iOS-i pealt Androidile üle minna, no ikka üks paras pähkel 😃 Samas on see eesti inimesele tunduvalt lihtsam ja arusaadavam. Telefon on kordades kiirem ka. No ja Google Play võimaldab palju rohkem kui App Store.
4. Ekraan. Nii mõnus täissuuruses ekraan! Ja see on palju tundlikum, selles mõttes, et kui iPhone-iga pidin ma väljas kinda käest võtma ja oma sõrmed ära külmetama, siis sellega töötab mul kindaga ka. Vähemalt õhema kindaga, mida tööl vahel kasutan.
5. Värvid. Juudas, kui ilusad, erksad ja reaalsed kõik värvid on! Vaata ja imesta 😍
6. Kaamerad. Jah, just - sellel on lausa 3 kaamerat + esikaamera 😍 Kõige suurem pluss-pluss-pluss! Seda ma taga otsisingi. Fotod on nii selged, et isegi fotot suumides on näha absull iga poori, mida krohvikihi alla peidad 😂 Isegi fotot tehes, suumi kasutades, on fotod üsna selged. Esiekraan on ka nagu WOW, olge valmis räigeteks selfie rallideks, haha 😁 Ja see pole veel kõik! Telefonil on selline võimalus veel, et kui tahad öösel või lihtsalt pimedas fotosid teha, siis need fotod tulevad suurepäraselt heleda taustaga välja! Uskumatu, mis?!
7. Heli. Tavaliselt oli mul eelmisel telefonil heli põhjas. No sellega ei saa lihtsalt seda hoida maximumi peal, siis kukutakse kohe kisendama, et "Paneeeeeeee vaiksemaks!!!!" 😆 Tegelt kui telefon heliseb, siis on veits piinlik ka, et nii kõvasti karjub, heh.

Nii on lood, siin pool sood! Eks ma veel õpin seda tundma ja kasutama, veidi kohmetu on olla veel 😁 Aga olen lihtsalt niiiiiiiiiiiiiii õnnelik ja tänulik selle üle! Nüüd saan teile ka palju ilusamaid ja selgemaid fotosid edasi anda. Tore, eks! 😍

No comments:

Post a Comment