Thursday 4 April 2019

Küsimused ja vastused

Heiho!

"Keegi kuskil jagas..." PLA-PLA-PLA 😀 Ma pole viimasel ajal ühelgi blogil silma peal hoidnud, seega ei oska ma absull kommenteerida kes või kust või miks see Q&A värk tuli. Nägin seda vilksamisi Kiku blogis ning mõtlesin, et peaks ise kah selle ära tegema. Koguaeg ei saa ainult materiaalsetest asjadest kirjutada, tahan teiega ikka rohkem kontaktis olla, rohkem ennast ja oma olemust jagada. Hiljem endal ka hea ülevaade oma mineviku minast ja tema mõtetest.

Kas päikese- või suusareisid?
Praeguse seisuga kindlasti päikesereisid. Siin Eestis ei ole nii ilusad ilmad, seega mujalt päikeseenergiat ammutada on igati teretulnud tegevus. Pealegi, seal suudan ma oma luigestaatusest vabaneda, Eestis miskipärast see väga võimalik pole. Aga kui ma oskaksin suusatada, siis võib-olla ma vastaksin sellele küsimusele teistmoodi.

Mis on su kõige vihatum kodutöö?
120% kindlusega võin öelda, et tolmu pühikimine. Sest see on niiiiiiiiiiiiiii mõttetu! Tõmbad lapiga üle ja voillaaa 1-2-3, juba uuesti tolm peal! Vähe ei aja närvi ve 😅

Mis on su lemmikpitsa peal?
Issand, ma ei teagi... Nt meeldib mulle Pizzakioski Türi pitsa, millel on kaste, juust, hakkliha, sink, peekon, marineeritud kurk, küüslauk ja sibularõngad. Samas meeldib mulle ka sealne mahedam Tutti-Frutti, mis sisaldab kastet, juustu, krevette, salaamit, ananassi, küüslauku ja makrat. Mida kindlasti minu pitsa peal ei näe, on sinihallitusjuustu ja virsiku kombo. See oli küll rõve!

Kas sina paneksid anonüümse kommentaariumi kinni?
Noup, ei näe vajadust selleks. Kui end varjata tahta, leidub alati võimalus.

Kas näeksid end kunagi veganina?
Ei, ei, ei ja veelkord ei. Ma armastan lihhi!

Parim raamat?
Alati, kui teema läheb raamatute peale, siis vupsab mu suust välja Paulo Coelho "Alkeemik". Veel meenub kohe laksust sama autori "Abielurikkumine" ning Hannah Beckerman "Kõik algas hüvastijätuga".

Milles oled sa koba?
Neid asju on kindlasti mitmeid, aga enim häirivamad on enda kokkuvõtmine pingelisemates olukordades ning otsuste vastuvõtmine.

Kas oled ebausklik?
Ma arvan, et jah. Kuigi mul ikkagi kohati sellised imelikud judinad ja mõtted, et äkki see toob halba ja too on saatuslik jne. Aga kui võtta seda, et kas kirikus käin, siis vastus on ei. Või noh käin, aga mitte sellisel eesmärgil.

Mis on õnneliku suhte saladus?
Usaldus, üksteise märkamine, ühised eesmärgid ja sihid, koos uute seikluste kogemine

Lemmik aastaaeg?
Mulle väga meeldivad kõik aastaajad! Ausalt, ei oska ühte konkreetselt välja tuua. Meeldib külm ja lumine talv, kus vaatad soojast toast kuuma joogi saatel õhtuhämaruses langevaid lumehelbeid. Meeldib rohke värvidemänguga sügis. Meeldib kevad, kus kõik hakkab rõõmu saatel tärkama. Meeldib kuum ja päikseline suvi, kus saab õhukeste riietega lihtsalt kodust välja minna ning nautida pikki ilusaid õhtupoolikuid lihtsalt järve ääres istudes.

Millised kolm asja võib su käekotist leida?
Rahakott, telefon, Blistex

Mida sa meeste puhul ei mõista?
Kuidas nad ei leia ühtegi asja üles!

Kas oled realist või unistaja?
Unistaja! Ma unistan alalõpmata. Võib-olla seetõttu ongi mul kõik hästi läinud ja kätte tulnud, et ma nii pingsalt unistan 😍

Mis sul elus parasjagu käsil on?
Oma kodu loomine, pulmade planeerimine 💕

Kes on sinu lemmikblogija?
Nagu ennist mainisin, siis ei ole viimasel ajal enam üldse blogisid lugenud. Varem ma lugesin hullult igasuguseid, aga siis mingi hetk hakkas kuidagi ilge materdamine üksteise pihta ning inimesed tundusid kuidagi nii võltsid, et jätsin asja sinnapaika. No muidugi ei ole ma saanud ühte blogi jätta, sest siis saaksin kohe nuga, kui ei vaata ega kommenteeri seda 😂 Seega, the best blogija auhind kuulub Kikule! Aga ega sellel midagi viga ka pole, kui aus olla. Päris naljakas teine 😁

Mis vanasõna sind kõige paremini iseloomustab?
"Vaga vesi, sügav põhi"

Kas Facebook, Instagram või Twitter?
Kindlasti Instagram. Varem olin ma selline, kes igal õhtul enne uinumist võttis telefoni voodisse kaasa ja lappas Instagrami läbi nii palju kui jaksu oli. Nüüd mul sellist rutiini pole, aga igal võimalikul hetkel võtan ma kindlasti esimesena Instagrami lahti. Mulle meeldib vaadata sealseid pilte, nii palju ilusaid inimesi, kodusid, paiku, maitsvaid sööke ja jooki..

Suurim iluapsakas naiste puhul?
Retuuside kandmine pükste asemel, litsakad riided ja jalanõud

Mis on need kolm asja, mida sa alati poest ostad?
Hapukoor, puuviljad, hapukoor 😆 No seda hapukoort ikka kulub toohuijjaaa palju. Aru ma ei saa..

Lapsepõlve hüüdnimi?
Inx, Inxu

Lemmiksöök? Kõige vähem lemmik?
Lempar on sushi ja magushapu kana nuudlitega. Tegelikult üleüldiselt mulle meeldivad sellised Aasia jms toidud 😍 Kõige jälgim on minu arust maksakaste 😫

Kas kontsad või tennised?
Kuna tööl olles olen ma sunnitud käima madalate jalanõudega, siis vabal ajal mulle meeldib kontsad alla visata.

Emaduse parim külg?
Pole päris-päris kogenud seda värki veel. Aga ma arvan, et emaduse parim külg on see, kui Sulle vaatavad otsa tänulikud ja õnnelikud silmad, kui laps tuleb ja paneb lihtsalt käed ümber, siis tead, et midagi on õigesti.

Mis ajab sind rohkem närvi, kas ootamine või liiklus?
Nii üht koma teist 😃 Ma ei suuda taluda ootamist, samas vihkan ma meie liiklust. Selliseid diblasid täis!

Kui saaksid teha ühe seaduse, siis mis see oleks?
Ma tahaks, et lihtinimesed suudaksid võidelda oma õiguste eest, ilma tuhandeid eurosid maksmata ja ilma, et teist suurt poolt toetataks lihtsalt seepärast, et nad on tegijad.

Mis on mehe juures oluline?
Huumorisoon, lai silmaring, tähelepanelikkus, hoolivus

Suurim eneseületus?
Magistri lõpetamine, Laulud ja tantsud õpetajatega osavõtt, tantsutrenniga esinemised ja eelseisev võistlemine

Mida sa kunagi ei reklaamiks?
Suitsetamist, alkoholi, alasti keha

Kas lõhefilee või burger?
Miks nii raske küsimus? Ma vastaks lõhe JA burx.

Mis on see isikuomadus, mis sulle enda juures ei meeldi?
Liigne emotsionaalsus, solvumine, negatiivne mõtteviis

Vot tak!

3 comments:

  1. Leidsid ikka üles selle ühe asja milles koba oled xD Ja ma toonitaks veel, et sa oled selles ERITI koba :D Sina ja otsuste tegemine ei ole nagu üldse kooskõlas xD

    JAAA ühinen täiega selles, et mehed ei leia MITTE midagi ülesse. Ma ei saa aru, ma lähen nii närvi igakord. Nt alles oli, et Riku punane jope kuivas Bennu toas, ainukese asjana laiutas seal resti peal, ja ta ise istus veel seal arvutilaua taga ja siis tuleb mu juurde ja küsib, et kus ta jope on :D NAGU whattt kas sa oled kurat pime või mis asi sa oled xD

    Ega midagi viga ple, kle mu blogi on parim nagu xD Aga tnx shoutouti eest xD

    Hapukoor jah, tõeline eestlane xD

    Ja kle sa unustasid Vinku viineri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võiks aastaid juurelda mingi otsuse üle :D Alati leian midagi halba igas asjas.

      Nad nagu ei otsi ka, lihtsalt laiutavad käsi, et kus on :D

      Vinku viiner ketšupiga jah :D

      Delete
    2. Miljon korda kergem on ju küsida meilt kui liigutada oma ajurakke või kehaosi :D Vähemalt nad hindavad meid kõrgelt kui arvavad, et me teame KÕIGE asukohta peast :D

      Delete