Tuesday 2 April 2019

Osturalli aprill '19

Heipa!

Minu Osturalli seiklused hakkasid eelmisel nädalal, kui ühel õhtul... Või oli see hommik, hmm.. Igal juhul ühel päeval ma avastasin, et mu näonahk on ärritunud, punetav, põletav, kipitav jne. Samal ajal osad kohad näos ka ketendasid suht hullult. Panin õhtuti oma hüpper-supper-vupper Vichy Slow Age öökreemi peale, kuid hommikuti jumestuskreemi peale kandes tundsin taaskord kihelust ning õhtuti meiki eemaldades vaatas endiselt vastu ärritunud näonahk. See oli hetk, kui mu peas lõi häirekell. See oli hetk, kus ma mõistsin, et ma ei saa riskida oma ühe kalleima varaga. See oli hetk, kus ma tegutsesin, kus ma viskasin oma vanad ja odavad tooted minema ning loobusin nende poole tagasi vaatamast. Pärast seda võtsin aja maha, sirvisin Osturalli kataloogi ning tegin omale nimekirja. Heh.. Mis te arvate, mis summa eest ma asju kokku ringitasin?! 😆 Kõik asjad tundusid nii ahvatlevad, et käsi lausa mängleva kergusega tegi neid jutikesi sinna kataloogi. Eks hiljem mõistsin, et seda pole vaja ja toda ka mitte ja no see on liiast jne. Seega, järgi jäid vaid kõige vajalikumad asjad.

Ostulist olemas, kuid kunas nüüd seda aega leida.. Hullult tegime plaane, et kuna, kus, mis, kes. Koguaeg tuli midagi ette ja miski muutus ja kes ei tea oma graafikut jne. Lõpuks jäi plaan nii, et kuna Sandrile oli niikuinii kosse vaja, Kiku oli teisipäeva õhtul vaba ning tema juurde oli vaja müügiriided ja -jalanõud viia, siis rallitamise sai samuti suunata eilse päeva peale. Mõeldud-tehtud!

Esmalt käisime Lõunakeskuses kosse ostmas. Leidsime Sandrile kossid ning oma peas ma tegelikult mõtlesin, et Siimul on ka vaja ikkagi botaseid, juba aasta tagasi oli sellest tegelikult juttu. Seega, laste leti juurest meestesse. Kuna mul olid juba varasemalt mustad Nike kossid, Sandrile sai just põhimõtteliselt samad Nike kossid, siis mis muud kui Siimule ka sarnased jalga! Nii me nüüd kolmekesi tatsame, perekond Nike-d! 😀

Vaadake ainult tervikpilti, ärge mu poriseid kosse pahaks pange 😃

Lõpuks ometi minu kord! Kui meessugupoolt poleks kaasas olnud, siis oleksin täitsa hulluks läinud. Nemad suutsid mind natukene takka kiirustada, mistõttu ei jõudnud ma eriti süveneda ja haarasin kiirkorras need tooted, mis listis, aga ka üks selline juhuost.


Lancôme Skin Feels Good niisutav jumestuskreem - 21,99€
Niisutav nahka tooniv kreem, loomaks "loomulikku ja meigivaba" meigistiili. Rikastatud koostisosadega, mida sinu nahk armastab. Need tõstavad esikohale sinu naha heaolu ja võimaldavad luua imeõhukest või järjest intensiivistava loomuliku tooniga katvust. Sinu nahk tunneb ennast sõna otseses mõttes väga hästi!
See õlivaba nahka tooniv kreem on spetsiaalselt loodud naistele, kes soovivad luua mängleva kergusega säravat ja ühtlasena näivat jumet. Skin Feels Good pakub õhukese kihina toonivat efekti, mis lubab sinu loomulikul jumel särada ja luua veelgi tervislikumana näiva kuma. Saadaval on 11 erinevat nahaga kohanduvat tooni, mis lasevad nahal hingata. Rikastatud koostisosadega, mida su nahk armastab: hüaluroonhape aitab lukustada nahka niiskust ja lisada täidlust, õlirõikapuu seemnete ekstrakt taaselustab ning aitab kaitsta vabade radikaalide tekkimise eest. SPF 23 kaitsefiltriga.
Sõna niisutav oli praegu minu jaoks nagu klõps, mis käib kahe armunud noore vahel 😄 See tundus täpselt see, mida mul praegu vaja on! Toonide valik oli tõesti mitmekülgne, seega tekkis mul raskusi sobiva leidmisel. Õnneks tuli üks klienditeenindaja just ühe kliendiga selle sama leti juurde. Kuulsin pealt, kuidas müüja väga soovitas seda. Ütles, et see hind on ka tõsiselt hea praegu, et pole vahet kas maksad mingi juustu eest natukene vähem või siis kvaliteetsema eest pea sama hinda. Siis oli mul selge, et selle ma oma naha heaks võtangi.

Marvis valgendav habapasta, piparmünt - 5,90€
Marvis - nauding maitsest! Rikkalik kreemjas hambapasta, mis annab värske õhetava tunde. Valgendades hambaemaili eemaldab edukalt katu ja hambakivi, muutes naeratuse veelgi säravamaks ja ilusamaks. "Külmast" mindist tulenev jäine värelus annab sulle kestva ja unustamatu värske tunde. 
Iga kord, kui on Osturalli, siis alati leidub Marvis hambapastasid kataloogilehekülgedelt. Iga kord on mu pilk sellele peatunud, kuid kuna firmat ei tunne ning hind üsna krõbe, siis ei ole see teed mu ostukorvi leidnud. Nüüd jäi see ka Siimule silma ning kuna hambapasta on meil kohe lõppemas, siis mõtlesime, et why not, teeb proovi.

Urban Decay meigikinnitussprei All Nighter - 19,99€
Toode tagab selle, et meik püsib kuni 16h järjest sama ilusana nagu see oleks just peale kantud. Meik ei sula, haju ega kogune peenikestesse kortsukestesse.
Antud toode on tegelikult mul veel avaldamata fishlistis. Mul on iga päev mitmeid selliseid hetki, kus pean haarama käekotist viimistluspuudri ning pintsli, et oma nägu uuesti üle tupsutada. Samas pole see üldse hea, sest iga kord lisandub uus kiht krohvi ning see ei ole näonahale ka eriti meeldiv vastu võtta. Anna Elisabethi blogi lugedes tundub, et saan oma murele lahenduse!

Payot Pate Gris süsi osakestega pesugeel - 15,99€
Parandav vahutav näopesugeel kombineeritud ja rasusele nahale. Vahutav seebivaba geel, mis sobib igapäevaseks kasutamiseks, puhastab õrnalt naha ebapuhtused, ahendab poore ja pehmendab nahka. Toode aitab reguleerida naha rasueritust ning jätab naha puhta ja värskena. 
Praegune La Roche-Posay Effaclar näopesugeel on kohe-kohe otsa lõppemas ning oli vaja hakata uut vaatama. Kaubamajas oli päris mitu valikut ning lõpliku otsuse tegemiseks suundusin klienditeenindaja juurde. Tema soovitas seda väga. Ütles, et see tõesti puhastab väga hästi ja ei jäta nahka kuivaks. Seega, mis muud kui usaldada soovitusi!

Yves Saint Laurent huulepalsam Volupte Liquid - 22,99€
Sõltuvusttekitav. Toode sisaldab õlisid, mis lihtsalt liuglevad huultele ning tulemuseks on sära, mis ei sarnane millelegi muule. Huuled on niisutatud, täidlased ja volüümikad.
Ilmselt juba aimate, et see ongi see juhuost 😁 Antud toode oli kohe esimesena ees, kui Ilumaailma sisse astuda. Olen alati imetlenud Yves Saint Laurent toote pakendeid ja tooteid, kuid hinna tõttu ostma pole kippunud. Ega alguses ma ainult vaatasingi seda ning jalutasin edasi, sest noh mul polnud otseselt seda vaja. Pärast teiste asjade ostu sooritamist kõndisin taaskord sellest mööda ja mõtlesin, et ah ma niisama proovin seda. Oi issand, te oleks pidanud mu näoilmet nägema... Täiesti uskumatu, mis tunne seda peale kanda oli. Seda ei anna karvavõrdki võrrelda odava pasaga. Tõsiselt! Siis tulid muidugi kutid ja mangusid, et me juba rutem minema läheks. Siis näitasin Siimule, et mai tea, mis ma teen. Tema muidugi võta ära ja lähme minema jubaaaaaa. No mis seals ikka, ostetud!

Sellised ostud siis kevadiselt Osturallilt. Või kas saab ikka väita, et tegu on "lõppotsusega" ... 😅

2 comments:

  1. Tuleb vol 2 ka v :D
    Jumestuskreem nii väike tuub või tundub ainult?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absoluutselt tahaks vol 2 ka, aga see läheks juba mõistlikkuse piiridest välja :D
      Ei ole väike, tundub lihtsalt. Kui võtta nt Maybelline Fit Me jumestuskreemi, mis on 30 ml, siis Lancome on 32 ml.

      Delete