Tuesday 21 January 2020

Sünna fishu '20

Ja jälle saab üks aastaring täis!

Selleks puhuks lapin kokku, nagu igal aastal, ühe unistuste nimekirja. Paljud on sellised, mis ei pea olema, aga hing ihaldaks. Eks ma püüdlen selle kõige poole, kuid alati võib häid kingihaldjaid olla, kes maailma paremaks paigaks muudavad väikeste rõõmukillukeste näol.


Nagu näha, siis selle aasta "tähed" lõhnavad eriti õrnuse ja naiselikkuse järele. Tegelikult oli mul veel soove, aga ma ei saanud neid siia lisada, oleks pildi värvikombole lõhkava pommi pannud. Sellised probleemid siis tänapäeva maailmas!

Aga alustame siis algusest.

Mulle hullult sümpatiseerivad Ted Bakeri asjad. Need on silmale ja hingele niiii ilusad! Mõned asjad mul juba eksisteerivad, kuid suur soov oleks täiendada kollektsiooni suvise rannakoti, plätude ja ekslusiivse passikaanega. Siis võiks reisida küll maailma lõppu ja tagasi!

Kes mind juba hästi tunnevad, need teavad, et ma olen räige lõhnagurmaan. Meenutuseks, et ma võiks vabalt Kaubamaja lõhnamaailmas töötada, like they said! Aga kujutate pilti, et mul hetkel vaid 1 päris lõhn riiulis... Ja see ka veel varsti otsi andmas! Ma lihtsalt ei ela seda üle. Seetõttu on praegu kindlasti parfüüm nimekirja esiridades. Mõtlen siiani, et kunagi võiks ikka Dolce&Gabbana 3 minuni ka jõuda, mitte et ma ei käi seda ainult poes omale laskmas. Samas avastasime hiljuti Siimuga, et mulle sobiks väga ka Gucci Guilty. Esimene on selline hästi magus, võib-olla et isegi tüdrukulik. Teine seevastu jõuline ja naiselik, aga ka magusapoolsem.

Meigiarsenalist tunnen endiselt puudust säilivusaega mitteületanud meigialuskreemist. Ma olin nii kindel, et Siim kingib selle mulle jõuludeks, aga tutaki! Siiani on mulle südamelähedaseks saanud Lumene Nordic Chic, aga kunagi ei tea, kus veel pärleid peidus on.
Teine asi, millest hiljaaegu olen puudust tundma hakanud, on oranži tooniga huuleläige või kreemjam huulepulk. Vahel on tekkinud selline tunne, et täna on see päev, kus oranž vallutab maailma. Lancome'i Juicy Shaker tundub nii mahlane, et söö või ära! Meeldib ka selle pisike pakend - kindel värk, et saab enne kuupäeva otsa vähemalt! Sellega seoses tooks välja ka Max Factori huulekoorija. Et musi oleks ikka pehme ja tükivaba! Olen siiani hõõrunud hambaharjaga, aga see on liiga tugev ning muudab huuled lillaks. Ei taha enam välja näha nagu 10 tundi külmas vees ligunenu.
Varsti, varsti nutab mu meigikohver põsepunade, highligherite ja bronzerite järgi. Selleks puhuks olen silma peale visanud Urban Decay särapuudrile. Kolm eri tooni tagavad sobivuse mu meeleolu muutustele igaks päevaks!
Olen hästi palju erinevaid jumestuskreeme katsetanud. Pole eriti kunagi kaht samasugust kasutanud. Hetkel oman Lancome'i jumestuskreemi, aga järgmisena tahan kindlasti proovida ära Lumene Natural Glow. Seda kiidetakse igal pool hullupööra, et sõrmed nii sügelevad juba.

Juuksed on minu jaoks hästi hell teema. Iga kord, kui vaatan vanu fotosid, siis tuleb nutt peale, kui ilusad pikad juuksed mul olid! Terved ja paksud, pikad. Nüüd on nagu heinad ja üldseeeeeeeee ei taha kasvada. Seetõttu on minu jaoks juuksehooldustoodete valimine äärmiselt oluline. Hetkel on mulle silma jäänud Balmaini ja Nioxin 4 sarjad. Tahan, et mu juuksed tunneksid ennast armastatuna, äkki siis kohtlevad nad mind ka leebemalt.
Muidugi ei ütle ma ära juuksekasvu soodustavatele toodetele. Näiteks jäi pildilt välja Bottega di LungaVita Vita-Age Krinofort juukseampullid, mida vahelduseks Placent Activ toodetele sooviks testida.
Samamoodi jäi välja Emsibeth Spa Thermal Rejuvenating Bifasic Booster juukseseerum või milk_shake Integrity juukseõli. Kasutan ise hetkel Goldwell Rich Repair seerumit, aga mulle tundub, et see ei kaitse ega paranda otsi sellisel moel nagu õlid. See on super hea lõhnaga ja teeb juuksed super pehmeks, aga ta vist ei tõmba juukseotste poore vms kinni.
Seoses juustega veel, siis vahepeal mulle meeldib Kaubamaja uutes toodetes surfata. Sealt leiab iga kord ägedaid asju. Näiteks jäi mulle silma Blot & Go Fragrance-Free kuivšampooni puudriga juuksepaberid. Midagi uut, mida katsetada. Kuivšampoon leiab alati kasutust, eriti tore, et need lapikesed mahuksid käepäraselt kotti kaasa! Lõhnavalik on ka täitsa olemas, hehe.

Kuigi üldjuhul olen ma hästi tumedates toonides riides, siis vahel viskab ikka helgemaid noote ka sekka. Sellisteks puhkudeks puudub mul aksessuaarina hele käekott. Isegi Siim, kes ei jaga outfitist suurt midagi, tegi mulle märkuse "See must kott ei sobi siia, see nii võõras". Pole vist enam küsimustki, et selle endale muretsema peaks.
Nagu meigialuskreemi mitte leidmine jõulukinkide hulgast, oli pettumus ka Nomination Italy käeketiga. No ei leia see kuidagi teed minu õuele. Ehk nüüd läheb õnneks? Roosa kuld on nii ilus ja sobib mu teiste ehetega nagu valatult.
Arvan, et telefonitagus on samuti üks osa aksessuaarist. Mulle alati meeldinud iDeal of Sweden looming, aga arvasin alati, et see on ainult iPhone'ide pärusmaa. Kuid ma eksisin ning seda on võimalik saada ka minu telefonile. Juhhuuuu! Need tagused on lihtsad, samas kuidagi väga kõnetavad. Loodetavasti kvaliteet vastab hinnale.

Viimaseks on siis need kaks musta lammast ülemises reas. Te ei kujuta ette ka, kui väga ma sellist musta kaabut taga ajasin sügisel. Mul oli kõik outfit välja mõeldud fotoshooti jaoks, aga mida ei olnud, oli kaabu. Lihtsalt üks hetk ja kogu kaabude virn oli poodidest kadunud! Nüüd siis mõned kuud tagasi leidsin NewYorkerist ideka, aga miskipärast ma ei ostnud seda tol hetkel ära. Nii väga loodan, et see on veel alles, kuigi sisimas ma tean, et sellest on liiga kaua möödas. Aga no imesid juhtub, eks?!
Mustad klassikalised kontskingad on iga naise kapis must have! A ma vist pole naine... Kõik saapad ja värki särki on olemas, aga selliseid täiesti tavalisi kingi pole. Palun parandage see viga!

Sellised said siis veel 25-aastase mina soovid. Kas tundub eakohane? 😃

2 comments:

  1. Nope :D sinuvanused soovivad tavaliselt Tefal praepanni või Vileda põrandapesumoppi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures, üks majanduslik mõte on riideauruti :D

      Delete