Thursday 19 March 2020

Kihv särama

Ma olen ammu, no ikka väga ammu tahtnud hambaid taaskord valgendada. Varasemalt olen proovinud hambavalgenudsplaastreid, mis olid hüper super tõhusad. Need sai tellitud kuskilt ebayst või jumal teab kust! Siis ma olin noor ja lollike, midagi ei kartnud. Enam ma nii uljalt selliseid asju tellima, või noh pigem katsetama ei asu. Olen äärmiselt ettevaatlik selle suhtes. Tahaks ikka, et hambad veel vähemalt 50 aastat vastu peaks! 😅 Nii ma siis olen vindunud selles osas.

Mingi aeg tagasi käisin siis uues Otepää Hambakliinikus hambaarsti juures kontrollis. Jõudsin kohale oodatust varem, mistõttu visiidini olid veel mõned minutid jäänud ja ajaviiteks otsustasin hinnakirja ette võtta. Olin täiega üllatunud, et wooow, kui palju asju siin teha saab. Üliäge nii väikese linna kohta! Aga kõige rohkem pani mind õhku ahmima sealne rida "Hambakaunistus". Mul käis nagu mingi klikk ära peas. Ma teadsin, et ma PEAN selle saama! Ma isegi mitte ei mõelnud ega kaalunud, see oli selge otsus. Väljendasin seda ka hambaarstile. Õnneks neil parasjagu kaunistusi kohe võtta polnud, pidid tellima. Nii sain ma suure tõuke vinduma jäänud osani - hambavalgendus!

Nüüd oli mul paar nädalat aega seda asja seedida ja kõiksugu infot koguda. Mingi saatuse märgina tuli Instagrami storysse KookosSära hammaste fotovalgenduse sooduskampaania reklaam ette. Ainult vaata ja imesta, kui ime asi see on - looduslik, peroksiidivaba geel, ei tekita tundlikkust, tulemus esimesel korral 4-9 tooni valgemad hambad. Panin siis õhinal omale aja kirja ja minek!



Nüüd ma siin siis olen - 5 tooni valgemad hambad ja bling-bling hamba peal. Täitsa uhke värk!

Ärge murtsege, ma tean, et see trend on ammu möödas. Ebamoodne nagu ma olen, aga mina olen igal juhul rahul! Tegelikult on kaunistusel ka oma vajalik ülesanne - see katab ära mu hamba ebatasasuse, mis külmade ilmadega hakkas praksuma. Vot tak!


Säravate naeratusteni!  😁✨😁

No comments:

Post a Comment