Tuesday 28 May 2013

Kätekreem


Ma pole kunagi kahelnud, et vene asjad on head, nii ka seekord. See kätekreem on tõesti super hea, mistõttu ei saa ma sellest rääkimata jätta!!!

Hind
Ma täpselt ei mäleta, palju see maksab, aga kuskile 1 euro kanti ta jääb.

Ostuvõimalus
Maxima

Toote kirjeldus
Toitev kätekreem, sametised käekesed.

Arvamus
Nagu ma juba eelpool mainisin, siis see kreem on tõesti väga, väga hea. Tavaliselt on mu käed suhteliselt karedad ja eriti veel pärast suurt nõudepesu, aga kui ma panen endale seda kreemi, siis käed muutuvad mõne minutiga siidiseks. See imendub väga kiiresti ja ei jäta käsi kleepuvaks. Lõhn on sellel kaa imeline! :) Soovitan soojalt, sest tõesti, hinna ja kvaliteedi suhe on ikka ülimalt hea. See kreem teeb silmad ette nii mõnelegi kallima brändi tootele!

No comments:

Post a Comment