Wednesday 29 May 2013

Nägu puhtaks!

Hei!

Seekord tahaksin teile tutvustada hoopiski välismaa kaupa, mida minu teada Eestis ei müüda. Võib-olla kuskil apteegis juhtub seda olema, kuid pole kindel. Ise sain selle toote tänu ema sõbranna pojale, kes andis meile proovida selle firma tooteid. Aitäh! :)

Tegu on Soome firmaga Erisan. Toode ise on puhastusgeel, sarjast Erisan Youth.


Toote kirjeldus
Puhastusgeel noorele ja kergelt rasusele nahale. Toimib ka meigieemaldajana.

Arvamus
Pakend on väga mugav ja käepärane tänu oma lapikule kujule. Geel ise on valge, aga sellise veidi läbipaistva kumaga. Toode peseb näo ilusti puhtaks. Ülteks, et isegi väga hästi! Nägu on pärast pehme ja ei teki sellist tunnet, et vajaks hädasti niisutust. Minu arust sellega pestes on jäänud suvest tingituna tekkivaid punnikesi vähemaks. Kõik on siiani väga hea :) KUID, selle toote lõhn on minu jaoks väga ebameeldiv, mistõttu pestes hoian ma nina tavaliselt kinni. Tähendab, see peaks olema lõhnavaba, mida ta tegelikult vist ongi :D aga no, mingi lõhn ikkagi tal on, ja mulle see absoluutselt ei meeldi! (see on muidugi ainult minu arvamus)

2 comments:

  1. Seda saab nt Soomes osta, Eestis on Erisani tavasari müügil, aga Youth sarja pole tõesti näinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, Soome on kindel võimalus ostmiseks :)

      Delete