Thursday 16 May 2013

Uut: Macadamia Healing Oil Spray

Heihei!
Nagu lubatud, siis hakkan nüüd tasapisi kõiki oma vahepeal sooritatud oste siia postitama :) Loodan, et te pole mind selle ajaga unustanud! Kohe, kohe on mul viimane eksam möödas ja siis saan hakata jälle tihedamini postitusi tegema. Mõttes on ka lisada üks uus rubriik - jääge ootama! :)


Lõpuks sain ka mina endale selle palju kiidetud juukseõli - JEEE! :) Ja ega seda ilmaasjata kiideta.

Toote kirjeldus
Raviomadustega juukseõlisprei. Kergema koostisega, hetkega juuksekarva imbuv õlisprei, sobib hästi peenele juuksekarvale. Tootel on niisutavad, pehmendavad, kaitsvad, sära andvad omadused. Juukse ei muutu raskeks ega ülekoormatuks.

Arvamus
Pudel ise on väga armsa ja käepärase suurusega. Värvilahendus on pudelil nii kihvt mu arust! :) Ja kõige rohkem meeldib see, et see on spreipudel. Seega õli juustesse panek on palju mugavam.
Sellel õlil on väga omapärane lõhn, meenutab isegi mingisugust meeste lõhna :D Aga ei, ma ei ütle, et see halb oleks! Pigem kisub sinna hea poole ikka.
Õli teeb oma tööd tõesti hästi. Juuksed on nii mõnusad pehmed ja säravad. Näevad välja terved ja niisutatud. Ja mis veel üpriski oluline - juuksed lõhnavad hästi! :)
Ainukene halb asi, mida olen märganud, on see, et mina isiklikult suvel seda vist kasutada ei saa. Juuksed muutuvad kiiresti rasuseks. Või kas on see ikka suvest?!! Võib-olla on see hoopiski sellest, et kasutasin eelnevalt valet šampooni, mis selle õliga kokku ei sobinud?! Igatahes, see tegi natuke kurvaks, aga muidu olen väga rahul sellega! :) Kindlasti soovitan.

No comments:

Post a Comment