Friday 9 August 2013

Aru ma ei saa, üldsegi ei saa!

Hei, hei!!!

Alustuseks pean sügavalt vabandama oma pika, pika äraoleku tõttu! Olin 2 nädalat Itaalias ja enne seda rügasin kõvasti tööd teha, et oleks üldse võimalik nii kaua ära olla.

Nii, aga nüüd asja juurde!
Mulle lihtsalt ei mahu pähe, kuidas saavad Eestis riided, jalanõud jms nii kallid olla!!!!????


Iga kord, kui Itaalias mõnda poodi sattusin, jäi mul suu lahti ja kõndisin nagu hull ringi, vaat et komista veel vastu riiulit vms. MEELETUD ALLAHINDLUSED LIHTSALT!!! Ja üleüldse olid seal väga odavad asjad ka ilma allahindlusteta. Kui Eestis mõnda sama asja vaadata, on see topelt kallim ja isegi kui peaks tulema allahindlus, siis see on lihtsalt väga narr protsent, mille alla saab. 
Kas asi on euros? Või milles?
Mul ei lähe iial meelest pilt hinnasildist, mille mõni aeg tagasi klassiõega NewYorker-ist avastasime. Nimelt oli hinnasildi peal krooniaegne hind 169kr, mis oli markeriga maha tõmmatud ning uus hind asemele pandud: 16,90€. EBANORMAALNE juu!! Lihtsalt komakoht vahele pandud... 
Kurjaks ajab kohe :D Siuke tunne, et ei taha enam Eestis poodigi minna.

Mida Teie sellest kõigest arvate?
PS! Varsti tuleb postitus nendest asjadest, mille kokku ostsin :)

No comments:

Post a Comment