Tuesday 13 August 2013

Tsaukitsauu!

Kuna eile lampi sai otsustatud, et nüüd Tallinna minek, siis tegin kiiruga enne veel pildid oma Itaalias tehtud ostudest. Kahjuks vähemalt kahest asjast unustasin pilti teha, kuid koju jõudes parandan selle vea!

1. Plätud-kingad

Poe nime kahjuks ei mäleta enam, aga võib-olla kodust kilekoti pealt tuvastan ära :D Kuna mul on ainult 1 paar selliseid ilusaid kinga moodi plätusid, siis otsustasin endale need juurde soetada. Eks suureks ostumõjutajaks oli ka hind! Siiamaani olen hämmingus, sest need maksid ainult 5€!!! Uskumatu lihtsalt...siin saad sellised kõige odavamalt 13€ eest.

2. Sall

See sall paelus mind oma virsikukarva neoonse värvi poolest! Eriti ilus efekt pruunil nahal ja üleüldse tumedate riietega. Poe nime taas ei meenu, kuid San Marinost sai see toodud. Hinnaks oli 5€, kuid sain selle pmts ilma rahata, sest ema leidis maast 5€ ja sain selle endale :D

3. Küünelakk
4. Puudripintsel
5. Lauvärv


Kui käisin oma lemmikuks saanud meigifirmapoes KIKO-s lauvärvi jahil, sain suure shoki hindade tõttu ja kaasa lendas korvi mulle veel puudripintsel ning küünelakk. Nii odavad asjad, et oleks võind terve poe kaasa haarata :P kuid jäin siiski mõistuse juurde.
Küünelakk on väga armsa loomuliku värvitooniga - siuke sädelev helebeez. Hinnaks 1,50€.
Puudripintsel oli nii mõnusalt pehme ja suur, et ma lihtsalt pidin ära ostma. See, mis praegu mul kasutuses, on veidi liiga kõva ja ebaprofessionaalne :P Kuna oli soodukas, sain pintsli 7,60€ eest.
Sellise tooniga lauvärvi ihaldasin juba tükk aega. Tahtsin midagi õrna ja naiselikku, millel oleks ka veidi sädelust. See virsikukarva sädelusega lauvärv tundus just see õige!! :) Hind oli 2,90€.

6. Päikseprillid

Tahtsin ammu juba siukse kujuga prille, kuid polnud leidnud endale just neid õigeid. Need meeldisid mulle silmapilkselt ja kuna hinnaks oli aint 4€, siis ei hakkand ma üldse mõtlemagi, ostsin lihtsalt ära :D Mingid hiina tsikid müüsid tänaval, seega kvaliteet pole vist väga hüpersuper, kuid peavad kaua peavad, niikuinii olid odavad! :D

7. Jakk
8. Top

Kui Zara-sse sisse astusin, jäi see jakk mulle kohe silma oma värvi poolest. Muidugi meeldis ka hind, mis oli aint 22,90€!!! Super kvaliteet ja nii odav! Jakke on alati vaja ja miks mitte neid erinevas toonis omada :)
Valge topi sain sealt, kust plätudki. Hind oli jälle väga hämmastav - 3,90€! Olin juba ammu valget topi taga ajanud, kuid ei leidnud midagi hea materjaliga  ning hinnad polnd ka just meeltmööda. See top meeldis mulle kohe, sest see on niinii mõnus pehme! :)

9. Käekott

Ma ei tea, kuda kott pildile nii vildakalt kukkus, kuid tegelikult pole ta üldse vildakas :D Kui Itaaliasse läksin, oli mul kindel plaan käekott osta. Teadsin isegi missugust ma endale sooviksin ning see käekott vastas üsna täpselt minu ootustele! Koti värv osutus pruuniks, kuna miskipärast on mulle see värv kuidagi sümpatiseerima hakanud :D Väidetavalt peaks kott lambanahast olema, lõhnab küll selle moodi ja mingisuguse tseki sain kaa selle kohta. Loodetavasti peab siis kaua vastu!! :) Hinnaks 40€.

Nii, praeguseks kõik, kuid koju jõudes lisan puuduvad asjad. Olge valvel!!
Seniks ilusat teisipäeva jätku! :)

2 comments:

  1. Väga ilus käekott, otsin endale ka midagi taolist :) Kiko asju tahaks ka proovida :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle kaa meeldib see kott, veidi selline kontoritädi oma :D KIKO on äge jaa :D

      Delete