Saturday 17 August 2013

Heihopsti!

Lisan teie jaoks nüüd viimased Itaalia ostud. Loodetavasti seekord midagi ei ununenud! :)

10. Kaelakee

See kaelakee jäi mulle koheselt silma ja võitis sekundiga mu südame :) Maksis 9€.

11. Huulekoorija

Seda Lushi bubblegum huulekoorijat ihaldasin ma juba aasta vähemalt, kuid ei leidnud Eestis mitte kuskilt, kus mulle öeldi olevat. Sain ta siis lõpuks Itaaliast!! :D Maksis 7.20€.

12. Telefoni ümbris

Jeeee!! Lõpuks saingi omale selle :D poleks uskunud, sest maailmas eksisteerib ju ainult iphone :S Igatahes, leidsin selle nunnu ühest ehtepoest ning maksis 8.95€. Mulle meeldib eriti see värv, mis on roosa ja lillaka vahepeal, huvitavaks teeb ka soomusmuster ja no olgem ausad, igale naisele meeldivad kristallid :D

Sain kõik, mida tahtsin ja rohkemgi veel! Teinekordki mujale shoppama :D

3 comments:

  1. Ma ei saa mainimata jätta, et su uus lehe kujundus on imeilus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, kui armas, et sa jälgid mu blogi! :) Aitäh! Tänud tuleks saata Kirsika poole teele :D

      Delete