Saturday 30 November 2013

Novembrikuu tühjendus

1. Batiste - kuivšampoon
Mulle väga, väga meeldis see kuivšampoon! Tõsiselt hea abimees. Teeb juuksed nii puhtaks kui see võimalik on ning jätab neile meeldiva lõhna.
Soovitan!

2. Superdrug - kehakoorija
Selle toote lõhn on lihtsalt nii jumalik, et see kutsub kohe kätt haarama selle järgi. Koorijal on mõnusad keskmise suurusega terakesed sees, mis ei tee nahale liiga, kuid samas täidavad oma tööülesandeid suurepäraselt.

4. Maybelline The Rocket - ripsmetušš
Ma jumaldan seda toodet! Mul on kasutuses juba kolmas toode vist, või kes seda enam lugeda jõuab.. Ripsmetušš annab ripsmetele kõvasti pikkust ja volüümi juurde, püsib peal terve päeva ning ei tekita pandakaru silmi.
Mida veel ühelt ripsmetušilt tahta?! Soovitan sajaga!

5. The Body Shop - kehavõi
Ostsin toote ainuüksi juba lõhna pärast :D Kuid ka kehavõi ise oli väga mõnus. Pehmendas ja niisutas hästi. Kuid lõpupoole hakkas see või mulle vastukarva käima, sest jättis nahale rasvase ja vastiku kihi, mis tekitas pärast raseerimist ka punaseid täpikesi. Ehk polnudki asi kehavõis endas, vaid selles, et see oli vanaks läinud?! Ma ei imestaks üldse, sest vahepeal jäi selle kasutamine pooleli ja natuke hiljem tulin tagasi selle juurde. Seega, ärge kartke! :D
Soovitada julgen ikka ja ka ise sooviks proovida mõne teise lõhnaga The Body Shopi kehavõid :)

Selleks kuuks siis kõik! Olge valvel juba järgmise kuu lõpul uuesti! :)

No comments:

Post a Comment