Saturday 23 August 2014

AG: koolile vastu mõnusate toppidega

Hellõuu!

Pole viimasel ajal just eriti jutukas olnud, kuid selle taga on olnud teatud šokeeriv juhtum. Kindlasti ei saa süüdistada ainult seda intsidenti, süü on ka viitsimatusel ning sellel, et tahaks juba sügist, kus oled niikuinii mõnusalt kodus ja tekib lihtsalt suurem tahtmine kirjutada. Kuid ma üritan, ma püüan tragim olla!
Praegu aga tahaksin Teile pajatada kolmest lihtsast kuid see-eest väga mõnusast topist. Olen alati otsinud sellist ilusti kehasse hoidvat ning heast materjalist toppi, eelkõige just valget. No tegelikult ma leidsin sellise juba ammu AG-st või siis Vero Moda-st (need vist üks ja sama), kuid 10 eurot panna ühe topi peale...See tundus liig. Eelmine nädal aga niisama tiirutades leidsin AG-st värvilised topid allahinnatuna.
Mulle jäi kohe silma elektrisinine topp, mida otsustasin proovida. Ma armusin koheselt! See oli tohutult kena seljas, nii värvi poolest kui ka lõike ja materjali poolest. Lisaks oli see ainult 5 eurot! Koju jõudes hakkas mind kummitama ka erkroosa värv. Eile, kui mul oli niikuinii asja Eedenisse, otsustasin üle kaeda ka selle erkroosa topi. Poodi jõudes aga ei suutnud ma otsustada, kumba roosat võtta - erkroosa või õrnem roosa?! Ma teadsin, et erkroosa sobib mulle ideaalselt, see toob mu välimusele elu sisse. Kuid samas õrnem roosa asendaks justkui valget, mida ma ammu taga otsinud olen.. Kujutate ette siis :D ma istusin seal ikka tükk aega, Hans oli juba tüdinenud. Lõpuks helistasin emale ja leidsime, et võtaks siis juba mõlemad. Sellised asjad kuluvad alati marjaks ära. Ning nii odavalt nii head asja ei saa tavaliselt kuskilt! Mõeldud-tehtud. Nii need iludused mulle kappi jõudsidki :)

Kuidas on lood Teiega? Olete valmistunud juba saabuvaks sügiseks?

No comments:

Post a Comment