Wednesday 13 August 2014

New in: natuke siit ja natuke sealt

Hei, hei!
Pole kaua näinud, mis?! Olin tervelt 8 päeva Horvaatias, mistõttu on tingitud ka minu eemalolek blogist. Kuid reisist räägin pikemalt hiljem. Praegu aga tahaksin Teile tutvustada oma uusi leide, mis on kogunenud mitme nädala jooksul.
Kuna mul oli paar nädalat tagasi visiit hambaarsti juurde Tasku keskuses ja jõudsin kohale liiga vara, siis otsustasin kiigata korra New Yorkeri poodi. Seal oli palju allahinnatud kaupa, kuid tegelikult läksin ma sinna päris kindla eesmärgiga - leida endale topp, mida reisile kaasa võtta. Seda ma muidugi ei saanud, kuid sain endale jahedamateks ilmadeks sobiliku kampsun/džempri. Olin sellise mustriga kampsikut juba ammu otsinud, kuid pole midagi istuvat leidnud. See aga sobis suurepäraselt ja maksis allahinnatuna kõigest 4.95€!
Luik nagu ma olen, soovisin ka endale ilusat jume kehale. Kõik ju kasutavad ja kiidavad seda Dove isepruunistajat, miks siis mina ei võiks seda teha?! :D Oleks ma aga teadnud, et ma reisilt tulles nii pruun olen.. Aga pole midagi, küll seda ka vaja läheb, kui vana nahk maha tuleb. Maksis soodukaga Maximas 3.50€.
Mul üks selline Elizabeth Ardeni huulepalsam on juba kasutuses, mille ostsin Rootsi laevalt kõigest 4€ eest. See on ülimalt hea ning kuna ma pole seda Eestis näinud, siis lootsingi leida omale uut varu Tallinna lennujaama Tax Free poest. Alguses ma ei näinud seda ja olin väga kurb, kuid hiljem nägin neid kassas koos teiste huulepalsamitega. Hind oli muidugi kõvasti kallim - 7.10€. 
Ei, ma ei läinud reisile ilma kreemide varustuseta, kuid mul sai päevitusjärgne kreem lihtsalt otsa! Iga hetk, mis sai päikese käes oldud, kõrvetas mind totaalselt roosaks :D Oli mul siis kaitsekreem peal või mitte.. Valisin just selle Garnieri oma, kuna see oli poes kõige soodsam - umbes 6€.
Leidsin selle seeliku hotellis asuvast suveniiri poest. Mõldud on see tegelikult 8-aastastele lastele :D Aga mahtus selga küll ja suvel hea ringi lasta sellega. Maksis umbes 11.60€
On ju äge pidžaama?! Leidsin selle Elva kaubamajast ja ei suutnud lihtsalt proovimata jätta. See oli seljas nii mõnus pehme ja lisaks oli see pruunil kehal väga cool :D Pealegi leidsin ma, et sellel saaks olla mitu funktsiooni - lisaks magamisele ja kodus tatsamisele, seda toppi kõlbaks kanda ka väljaspool kodu. Maksis 14€.
Ühed mustad kontsaga kingad kuluvad tüdruku kappi alati ära. Neid saab kanda nii piduliku kui mitte-nii-piduliku kostüümiga.
 Lisaks teevad need jalad nii armsaks pisikeseks ja ilmselt oma väiksema kontsa tõttu ei väsita ka jalgu. Samuti Elva kaubamajast ning maksid soodukaga 12.90€.

Mida toredat olete Teie vahepeal saanud?

No comments:

Post a Comment